• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بهره مندی ۶ هزار نفر از آسیب‌دیدگان ویروس”کرونا” از تسهیلات بانک شهر

  • کد خبر : 18302
  • 14 تیر 1400 - 13:52
بهره مندی ۶ هزار نفر از آسیب‌دیدگان ویروس”کرونا” از تسهیلات بانک شهر

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با اشاره به حمایت های همه جانبه این بانک از اقشار و صنوف آسیب‌دیده از ویروس”کرونا”، گفت: تلاش کرده ایم با افزایش خدمات بانکی و به خصوص اعطای تسهیلات مناسب، تکیه گاه محکمی برای آسیب‌دیدگان ناشی از این ویروس خطرناک باشیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی افزود: از روزهای ابتدایی سال گذشته طرح اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران به صورت جدی در دستور کار شعب این بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ اقدامات مهمی برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا انجام داده ایم، تصریح کرد: درهمین راستا تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از آسیب‌دیدگان در حدود ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک شهر دریافت کردند.
کاظمی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر یک از اشخاص نیز بر اساس ظرفیت اعتباری مشتری و نوع واحد و میزان اشتغال در شهرهای مختلف و سایر ارکان اعتباری ؛ متفاوت بوده است. همچنین ملاک اعطای تسهیلات به کسب‌وکارها نیز تائید متقاضی توسط وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی ذیربط و مستندات ارائه شده از طریق سامانه «کارا» بوده است.
وی افزود: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نیز شعب بانک شهر از هیچ کمکی در خصوص کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی دریغ نخواهند کرد.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر در ادامه با تأکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه،گفت: تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران؛ به ملبغ ۲۲۰۰ میلیارد ریال در شعب این بانک برخوردار شده اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.