• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بازدید مشترک مدیرعامل بانک صنعت و معدن و نایب‌رئیس مجلس از چند واحد تولیدی و صنعتی اردبیل، نشانگر اهمیت ویژه این استان در اولویت‌های توسعه‌ای بانک بود نشست مدیرعامل بانک صنعت و معدن با فعالان اقتصادی و صنعتگران اردبیل اردبیل، دروازه توسعه صنعتی شمال‌غرب کشور؛ همراهی بانک صنعت و معدن با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی

1

بهره‌مندی کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات از خدمات مطلوب و بهنگام، از اولویت‌‌های اصلی بیمه سرمد

  • کد خبر : 101593
  • 21 بهمن 1403 - 13:26
بهره‌مندی کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات از خدمات مطلوب و بهنگام، از اولویت‌‌های اصلی بیمه سرمد

مدیرعامل به همراه تنی چند از معاونین و مدیران بیمه سرمد در جلسه‌ای با فرزاد قنبری‌راد مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات، در خصوص تعاملات و همکاری بیمه سرمد و بانک صادرات استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در این دیدار با تاکید بر اهمیت رشد پایدار و سودآوری بلندمدت برای سهامداران شرکت گفت: برنامه‌ریزی‌های متقن و مستدلی به منظور اجرای استراتژی‌های شرکت در راستای توجه به نیازها و انتظارات سهامداران صورت پذیرفته که در نهایت منجر به خروج از زیان، رشد پایدار و سودآوری بلندمدت در بیمه سرمد می‌گردد. وی کارکنان و بازنشستگان بانک معظم صادرات را سهامداران اصلی بیمه سرمد توصیف کرد که علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای مطلوب، منتفع شدن ایشان از سود فعالیت‌‌های شرکت را یکی از مسائل کلیدی در مدیریت و عملکرد بیمه سرمد دانست.

وی با اشاره به افزایش سرعت پرداخت خسارت در بیمه سرمد که موجب بهبود رضایت مشتریان و افزایش اعتبار برند بیمه سرمد شده است، استفاده از فناوری‌های نوین، آموزش و به‌روزرسانی دانش کارکنان، توسعه فرآیندهای استاندارد، شفافیت در عملیات مالی و استفاده از داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی را از عوامل کلیدی برای تحقق این هدف برشمرد.

در ادامه این جلسه قنبری‌راد مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان با اعلام رضایت کارکنان و بازنشستگان استان از خدمات بیمه سرمد خصوصاً در یک سال اخیر، پاسخ‌گویی بهنگام و ارائه خدمات مطلوب را از نکات کلیدی افزایش رضایت‌مندی و ایجاد ارزش افزوده برای بیمه سرمد دانست.

مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان ضمن تاکید بر افزایش تعامل بین بانک صادرات و بیمه سرمد از طریق میزهای خدمت بیمه سرمد در شعب بانک و همچنین معرفی بیمه سرمد به مشتریان بزرگ بانک صادرات شعب استان گلستان گفت: حضور مدیر شعبه بیمه سرمد در جلسات بازاریابی بانک، عامل مهمی برای دستیابی مشتریان به خدمات کامل بانکی و بیمه‌ای است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=101593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.