• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

بهبود بیش از ۴درصد در نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری

  • کد خبر : 73964
  • 31 تیر 1402 - 18:29
بهبود بیش از  ۴درصد در نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری

مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده بانک گردشگری روز ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در مجمع عمومی عادی سالانه این بانک که با حضور ۸۰٫۱۰ درصد صاحبان سهام برگزار شد، ابتدا محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۱ و همچنین برنامه‌های آینده ارائه کرد.
درجریان مجامع امروز، افزون بر تعیین تکلیف سود مطابق ضوابط و مقررات استاندارد، بهبود نرخ کفایت سرمایه بانک از ۱۲/۱- درسال ۱۴۰۰ به ۳۲/۳ در پایان سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱رسما از سوی هیات مدیره بانک گردشگری به سهامداران اعلام شد.
توسعه خدمات بانکداری نوین، بانکداری خرد و خدمات غیر حضوری از جمله اقدامات مهم بانک در سال گذشته بوده که در گزارش مدیرعامل خطاب به سهامداران قرائت شد.
سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد و صورت‌های مالی بانک گردشگری برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به تصویب اکثریت صاحبان سهام رسید.
همچنین در خصوص روزنامه‌های کثیرالانتشار رای گیری به عمل آمد و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.
پس از اتمام جلسه مذکور، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بانک گردشگری با حضور ۷۹٫۲۶ درصد سهامداران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده بانک گردشگری نیز با حضور۷۹٫۲۶ درصد صاحبان سهام برای اصلاح موارد بند ۶۱ و ۶۲ اساسنامه این بانک برگزار شد. این تغییرات بر اساس درخواست کتبی بانک مرکزی صورت گرفته بود که پس از قرائت اصلاح شده بندهای یاد شده، تغییرات مذکور به تایید اکثریت حاضران در این مجمع رسید.
بر اساس این گزارش، علاوه بر سهامداران حاضر در جلسات مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده بانک گردشگری، شماری از سهامداران نیز به صورت برخط (آنلاین) شرکت داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.