• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بلوجونیور؛ هیجان یک ماجراجویی تازه

  • کد خبر : 78454
  • 19 مهر 1402 - 9:20
بلوجونیور؛ هیجان یک ماجراجویی تازه

آغاز سال تحصیلی و رفتن به مدرسه برای هر دانش‌آموزی شروع یک ماجراجویی تازه و جذاب خواهد بود. هیجان این ماجراجویی جدید با هدیه‌ای خاص، منحصربه‌فرد و متمایز که جنبه آموزشی هم داشته باشد، دو چندان می‌شود.

برای یافتن این هدیه نیاز به جست‌وجوی زیادی نیست، چرا که بلوبانک سامان با سرویس بلوجونیور خود فرصتی را فراهم کرده تا خانواده‌ها بتوانند حساب بانکی ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال خود باز کرده و اولین گام‌ها را برای آموزش مفاهیم مالی و البته استقلال مالی فرزندشان بردارند.

بلوجونیور، تنها یک حساب بانکی ساده نیست و به عنوان یک اپلیکیشن اختصاصی و با رابط کاربری راحت و آسان در گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند نصب می‌شود. اگر کاربر بلوبانک سامان هستید و در این بانک حساب کاربری دارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن بلوجونیور برای فرزندان خود حساب کاربری بسازید. بلوجونیور از دو بخش مخصوص والدین و فرزندان تشکیل شده است. طراحی مناسب و جذاب این اپلیکیشن باعث شده تا کودکان و نوجوانان به آسانی از قابلیت‌های این برنامه استفاده کرده و در عین حال پدر یا مادر هم به راحتی بر روی فعالیت‌های مالی فرزند خود نظارت داشته باشد.

این سرویس در حقیقت پلی برای ورود فرزندان شما به دنیایی از امکانات آموزشی و تجربه‌های مالی تازه به شمار می‌رود. بازگشایی مدارس و قرار گرفتن فرزندتان در یک مسیر تازه و مملو از چالش‌های فراوان، بهانه خوبی برای ارائه این هدیه ویژه است تا علاوه بر ایجاد انگیزه، آنها را برای ورود به دنیای آینده مهیا کنید.

در ادامه به بررسی مزیت‌ها و اثرات مثبت باز کردن حساب بانکی مخصوص برای کودکان و نوجوانان پرداخته‌ایم.

مدیریت هزینه‌های تحصیلی

یک کاربر بلوجونیور، با کمک قابلیت‌های متنوع این حساب یاد می‌گیرد که چگونه هزینه‌های تحصیلی خود را به صورت منظم مدیریت کند. دیگر نیازی نیست والدین برای پاسخ به کوچک‌ترین درخواست‌های مالی مدرسه، مستقیما دست به جیب شوند. کودکان می‌آموزند که چطور با استفاده از مدیریت حساب بانکی خود، به تنهایی این کار را انجام دهد.

مدیریت زمان و مسئولیت‌پذیری

در قدم بعدی، داشتن حساب بانکی به دانش‌آموزان یاد می‌دهد که چطور باید زمان خود را برای انجام امور مالی به درستی مدیریت کنند. در عین حال با وجود قابلیت‌هایی که در بلوجونیور وجود دارد، آنها با زمانبندی‌های مختلف برای شارژ حساب، برداشت، انتقال یا پس‌انداز به موقع آشنا می‌شوند. یادگیری چنین مهارتی، از کودکان یک فرد مستقل و مسئولیت‌پذیر برای آینده می‌سازد.

انگیزه حضور در مدرسه

والدین می‌توانند با ایجاد یک حساب بانکی جدا برای فرزند خود، او را برای رفتن به مدرسه تشویق کنند. این کار با روش‌های مختلفی قابل انجام است. برای نمونه به ازای هر روز حضور منظم سر کلاس‌ها یا انجام به موقع تکالیف درسی، مبلغ مشخصی به حساب او واریز می‌شود تا انگیزه‌ای برای ادامه حضورش در مدرسه باشد. در همین راستا با بهره‌مندی از قابلیت پاداش بلوجونیور می‌توان از تلاش‌های کودکان به‌خوبی قدردانی کرد.

پس‌انداز برای تحصیلات بالاتر

بدون شک یکی از مهم‌ترین مهارت‌های فردی، توانایی پس‌انداز صحیح و اصولی، در مسیر رسیدن به هدف‌ها است. این ویژگی شخصیتی باید از سنین پایین به کودکان آموزش داده شود تا در بزرگسالی بتوانند به خوبی از عهده مدیریت سرمایه‌های خود برآیند. به‌همین منظور بلوجونیور بستری مناسب برای هدف‌های کوچک و بزرگ کودکان و نوجوانان فراهم کرده است. هر کاربری در بخش قلک، می‌تواند موضوع مشخصی مانند هزینه تحصیل در دانشگاه یا شهریه یک دوره تخصصی را تعریف کرده و شروع به پس‌انداز کند.

آگاهی از اولویت‌ها

این که کودک بداند چه خواسته‌ای بیشتر از همه برای او مهم است، چه زمانی باید پول‌های خود را پس‌انداز کرده و کجا می‌تواند هزینه کند، یک مهارت قابل توجه است. بلوجونیور، این ویژگی را در کودکان تقویت می‌کند تا بتوانند اهداف خود را به طرز صحیحی ارزش‌گذاری کنند. آنها کم کم یاد می‌گیرند که برای رسیدن به هدف مهم‌تر، تصمیم‌گیری مالی هوشمندانه‌تری داشته باشند و بدین ترتیب برای مواجهه با چالش‌های آینده آماده‌تر خواهند بود.

وابستگی پولی مداوم به والدین و نداشتن استقلال مالی در سنین کودکی، موضوع قابل‌توجهی است که عموما نادیده گرفته می‌شود. کودکان زمانی که به مدرسه می‌روند و عادت‌های شخصیتی آنها در حال شکل‌گیری است، با مسائل فراوانی روبرو می‌شوند. در این دوران نیازهای مختلفی به وجود می‌آید که توانایی آنها در حل مشکلات را به چالش می‌کشد. در صورتی که به خوبی با این موانع روبرو شوند و بتوانند از آنها عبور کنند، در مسیر رشد مهارت‌های شخصیتی خود قدم مثبتی برداشته‌اند.

داشتن یک حساب بانکی همچون سرویس بلوجونیور بلوبانک سامان به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا مهارت‌های مالی اولیه خود را بهبود ببخشند. سرویس بلوجونیور، یکی از جوایز کاربردی و در عین حال ویژه‌ای است که می‌توانید در روزهای ابتدایی سال تحصیلی به کودکان و نوجوانان خود هدیه دهید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.