• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

برگشت پول؛ شیرینی یک خرید خوب با بلوکارت

  • کد خبر : 79955
  • 16 آبان 1402 - 12:59
برگشت پول؛ شیرینی یک خرید خوب با بلوکارت

تخفیف، یکی از مواردی است که باعث رضایت بیشتر از خرید می‌شود و خیلی وقت‌ها خاطره آن خرید را ماندگار می‌کند. وقتی بخشی از مبلغ خرید به جیب خریداران برمی‌گردد، لذت خرید دو چندان می‌شود. شاید برای همین است که فروشندگان آنلاین و حضوری به روش‌های مختلفی سعی در ارائه‌ تخفیف دارند تا با ایجاد رضایت بیشتر برای خریداران و سرویس‌گیرندگان، آن‌ها را نسبت به خود وفادار کنند. اگر عضوی از خانواده بلوبانک سامان هستید و بلوکارت دارید، لذت برگشت پول برای شما، یک لذت مستمر و مداوم است؛ با بلوکارت خرید کنید؛ بخشی از مبلغ خرید شما به کارت‌تان برمی‌گردد.

خرید با بلوکارت؛ تجربه برگشت پول

در روش برگشت پول، مقدار یا درصد مشخصی از فاکتور نهایی به عنوان جایزه‌ خرید به حساب مشتری برمی‌گردد. سرویس برگشت پول بلو، خدمتی دو سر برد برای فروشنده و خریدار است؛ خریدار کالای مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری می‌خرد و فروشنده هم با ارائه تخفیف رضایت مشتری را به دست می‌آورد و مشتری را نسبت به خود وفادار می‌کند. در هر تجربه خرید با بلوکارت، بسته به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید بین نیم تا ۷ درصد مبلغ خرید شما به حساب‌تان برمی‌گردد.

چطور از سرویس برگشت پول بلو استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرویس برگشت پول بلو کافی است اپلیکیشن بلو را باز کرده، به بخش پاداش رفته و فروشگاه‌هایی که این سرویس را ارائه می‌کنند، پیدا کنید. این فروشگاه‌ها که به صورت آنلاین و حضوری هستند، در سه بخش فروشگاه‌های آنلاین، پرفروش‌ها و فروشگاه‌های نزدیک شما دسته‌بنده شده‌اند. در اپلیکیشن بلو، می‌توانید نام فروشگاه و مقدار درصد بازگشت پول را مشاهده و بررسی کنید. انواع دسته‌بندی در این لیست وجود دارد؛ از کافه و رستوران، زیبایی و سلامت گرفته تا مد و پوشاک که نشان می‌دهد بابت خرید از هر کدام از فروشگاه‌های طرف‌قرارداد چند درصد مبلغ خرید به حساب‌تان برمی‌گردد.

از چه فروشگاه‌هایی خرید کنیم؟

برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین سراغ فروشگاه‌های طرف قرارداد با سرویس برگشت پول بلو بروید و برای خرید حضوری از فروشگاه‌ها، حواس‌تان باشد در کارت‌خوان‌های سامان کیش که لوگوی شرکت بامن را دارند، کارت بکشید. تا امروز فروشگاه‌های بسیاری از جمله لیمومی، اتاقک، ازکی، نوار، سام هوم و… سرویس برگشت پول بلو را ارائه می‌کنند که فهرست کامل آن‌ها در اپلیکیشن بلو و بخش پاداش قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.