• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

9

برگزاری یکصدو هفتادمین نشست هیأت‌عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

  • کد خبر : 81250
  • 08 آذر 1402 - 15:53
برگزاری یکصدو هفتادمین نشست هیأت‌عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

یکصدو هفتادمین نشست هیأت عامل بانک آینده، سه‌شنبه با حضور دکتر بهمن اسکندری و دیگر اعضای هیأت مدیره این بانک در برج آینده برگزار شد.

در این نشست ابتدا اعضای هیأت عامل برنامه‌ها و اقدامات خود را مطرح و در ادامه مدیرعامل بانک برنامه‌ها و استراتژی‌های مد نظر خود در خصوص اولویت‌های مدیریتی، اصلاح ساختارها و راه‌کارهای مدون و منظم در بانک، توضیحاتی ارائه و بر ضرورت اجرای دقیق این برنامه‌ها در راستای رشد و تعالی و دستیابی به جایگاه واقعی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند. 
دکتراسکندری با اشاره به اینکه باور و اعتقاد برای بهتر شدن فعالیت‌ها از ارکان اصلی برای پایداری ارائه خدمات مستمر و مداوم به مشتریان است افزود رفتار حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای که ناشی از شناخت و اشراف جامع و کامل است بایستی در وجود افراد نهادینه شده که این امردر نهایت منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود.
مدیرعامل بانک گفت: یکی از اصولی‌ترین نکات در نظام بانکی جلب اعتماد مشتریان و همکاران است که این موضوع برگرفته از اخلاق حرفه‌ای و باور راسخ است و نیروی‌انسانی بانک آینده بیشتر از گذشته می‌بایست به این امر توجه کند.
 وی جانشین پروری و انسجام در تمامی لایه‌های بانک را جزو اولویت‌های مهم بانک دانست و گفت: اخلاق حرفه‌ای سبب می‌شود سرمایه اجتماعی اعم از مشتریان، سهامداران و عموم مردم به جایی برسند که از این بانک به نیکی یاد کنند و انسجام همه جانبه در بانک باید در عمل خود را نشان دهد.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه انسجام شناختی و فکری در رابطه با موضوعات بانک باید وجود داشته باشد و جریان چرخش اطلاعات باید به درستی صورت پذیرد گفت: دومین نکته در انسجام هم‌دلی است و با صمیمیت و هم‌فکری باید یک صدا باشیم.
 وی افزود: سومین عامل، انسجام عملیاتی است که باید وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد.
دکتر اسکندری در ادامه اظهار کرد: برنامه جامع تحول استراتژیک مشکل محور (ارائه راه‌کارهای رفع مشکلات) و فرصت محور(ارائه برنامه‌ای که فرصت‌های جدید خلق نماید) است و هردو توامان باید تهیه و اجرا شود.
وی در خاتمه یاد آور شد: بانک همواره باید از برنامه جلوتر باشد به‌ویژه همکاران شعب که سرمایه‌های اصلی در بانک هستند باید جذب منابع ارزان قیمت و غیر هزینه‌زا را در اولویت قرار دهند و ارتباط مستمر و مداوم با مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.