• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برگزاری کمیسیون هماهنگی رفاهی بانک های کشور به میزبانی بانک ملی ایران

  • کد خبر : 83173
  • 14 دی 1402 - 23:00
برگزاری کمیسیون هماهنگی رفاهی بانک های کشور به میزبانی بانک ملی ایران

نخستین نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی رفاهی بانک ها بعد از شیوع ویروس کرونا با هدف دست یابی به زمینه همکاری های مشترک با حضور مسئولان، روسای ادارات رفاه، معاونان، پزشکان معتمد و کارشناسان حوزه‌های رفاهی و درمانی بانک‌های دولتی و خصوصی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد. در این نشست ضمن تبادل‌نظر در خصوص مسائل مرتبط با حوزه تاسیس و راه اندازی سازمان خدمات درمانی شبکه بانکی کشور و رفع ابهامات پیرامون موضوعات مطروحه، تصمیماتی جهت هماهنگی بیشتر فعالیت های بین بانک‌ها اتخاذ شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با بیان این که مسئولیت پذیری و فعالیت در حوزه رفاه و درمان سازمان ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی است، اظهارداشت: میان ارائه خدمات رفاهی و درمانی بهینه به کارکنان و افزایش بهره وری و رسیدن به اهداف سازمانی ارتباط موثری وجود دارد، به این معنا که با وجود رفاهیات و جبران خدمات به کارکنان شاهد اثربخشی مطلوبی در پیشبرد اهداف سازمانی خواهیم بود. 

وی گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب در کسب و کار باید به توسعه امکانات رفاهی کارکنان توجه کرد و اقدام در این مسیر و عملی کردن این موضوع حائز اهمیت است.

کاظمی با اشاره به این که بانک ها در حوزه اجرا و ارائه امور رفاهی و درمانی به کارکنان خود از گذشته تا به امروز اهمیت خاصی قائل  هستند، افزود: بانک ملی ایران به عنوان عضوی از شبکه بانکی کشور در تلاش است تا در مواقع ضروری تمامی امکانات خود را در اختیار کارکنان سایر بانک ها نیز قرار دهد تا به عنوان عضوی از صنعت بانکداری کشور بتواند به نحو احسن در این زمینه اثرگذار و ارزش آفرین باشد.

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: توسعه امکانات رفاهی را در دستور کار داریم و در کنار محدودیت های موجود با هم افزایی بانک‌ها و استفاده از فرصت ها ، مصمم هستیم بهترین خدمات را در اختیار همکاران شبکه بانکی قرار دهیم.

کمال حاجتی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در ادامه این نشست گزارشی از خدمات ارایه شده به کارکنان بانک در بخش های مختلف رفاه و درمان ارائه کرد و در ادامه به تبیین مطالبی در خصوص مسائل حوزه رفاه و درمان بانک ها پرداخت.

وی همچنین طی سخنانی نقش و جایگاه امور رفاهی و درمانی در نظام بانکی کشور را تشریح کرد و توجه بیش از پیش به بهبود وضعیت رفاهی کارکنان بانک ها را جزو مهم ترین مسائل برشمرد.

حاجتی در این جلسه ضمن بررسی  موضوعات پیشنهادی در جلسه بر انجام پژوهش های مشترک و اهمیت به افزایش رضایتمندی کارکنان بانک‌ها تاکید کرد.

در این نشست راه اندازی سازمان خدمات درمانی شبکه بانکی کشور یکی از موضوعات مهم این جلسه بود که مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.

 در ادامه منوچهر نبی رییس رفاه بانک کشاورزی به عنوان دبیر کمیسیون رفاهی بانک های دولتی و خصوصی کشور، گزارشی از مصوبات و عملکرد این کمیسیون در خصوص تاسیس سازمان خدمات درمانی شبکه بانکی کشور ارائه کرد و هریک از اعضای حاضر به تشریح پیشنهادها، دیدگاه‌های خود، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور طرح شده پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه دادند و در پایان تصمیماتی جهت هماهنگی فعالیت های ادارات رفاه بانک‌های کشور اتخاذ شد.

گفتنی است در خاتمه این جلسه ، اعضای کمیسیون هماهنگی رفاهی بانک ها از اقدامات موثر و تلاش‌های بانک ملی ایران در برگزاری هر چه بهتر این نشست مشترک و ایجاد هماهنگی و انسجام بین بانک‌ها قدردانی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.