• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برگزاری چهل و سومین قرعه‌کشی قرض‌الحسنه بانک مسکن در اواخر مهرماه

  • کد خبر : 77517
  • 30 شهریور 1402 - 10:10
برگزاری چهل و سومین قرعه‌کشی قرض‌الحسنه بانک مسکن در اواخر مهرماه

چهل و سومین مرحله قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن در اواخر مهرماه برگزار و اسامی برندگان این دوره اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ به پاس اعتماد و همراهی هموطنان خیرخواه، در این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، به بیش از ۴۴۰ هزار برنده خوش شانس، جوایز نفیسی به ارزش کلی ۱٫۹۵۲ میلیارد ریال اعطا می‌شود.

سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری با اشاره به ارزشمندی پس‌انداز قرض‌الحسنه توسط مردم و مشارکت در این اقدام خیرخواهانه گفت: تعداد چهار میلیون و ۴۰۰ هزار مشتری خیّر این بانک مشمول شرایط قرعه کشی شده‌اند.

عمده مصارف قرض‌الحسنه بانک مسکن مربوط به حوزه‌های رفاه اجتماعی و شامل سرفصل‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با موعد سررسید بالا،تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به معرفی‌شدگان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری است.

طبق آمار، نسبت مصارف قرض‌الحسنه بانک مسکن به منابع آن از ۱۰۰ درصد هدف تعیین شده توسط قانونگذار نیز فراتر رفته و این مهم نشان از تمرکز این بانک برای انجام مسوولیت اجتماعی، توسعه رفاه مردم شریف و کارگشایی از مشکلات آنان به ویژه در ازدواج جوانان و ایجاد شغل دارد.

بانک مسکن با گام برداشتن در راستای انجام رسالت دیرینه، منابع و اعتبارات خود را صرف ایجاد سرپناه برای اقشار مختلف مردم، هموار کردن مسیر ازدواج برای جوانان و اشتغالزایی کرده است و کارکنان این بانک تلاش در این مسیر را یک کار فرهنگی و ارزشی می‌دانند.

به پاس قدردانی بانک مسکن از مشارکت هم‌میهنان در این کار خداپسندانه، ۸۴ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو داخلی، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی تولید داخل، ۲۵۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات، ۳۰۰۰ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی و میلیون‌ها ریال جوایز نقدی، در این دوره به برندگان قرعه کشی حساب‌های پس انداز این بانک اهدا خواهد شد.

دوره مورد پذیرش این دوره برای مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و محاسبه امتیازها از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۱ تا ۳۱/۰۴/۱۴۰۲ بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.