• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

برگزاری پنجمین رویداد کافه دانش در این بانک

  • کد خبر : 98521
  • 20 آذر 1403 - 21:46
برگزاری پنجمین رویداد کافه دانش در این بانک

پنجمین رویداد کافه دانش بانک صنعت و معدن با حضور امیرهوشنگ عصارزاده، عضو هیأت مدیره، نوزدهم آذرماه در محل باشگاه فرهنگی-آموزشی این بانک برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این رویداد با هدف ارتقاء فرهنگ یادگیری و تبادل اطلاعات در بین کارکنان و مدیران این بانک برگزار گردید.
در این رویداد، عصارزاده با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و با اشاره به اهمیت دانش و به اشتراک گذاری اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمانی، بر لزوم تقویت مهارت‌های فردی و نقش کافه دانش به عنوان بستری برای همفکری و ارتقاء سطح علمی و حرفه‌ای کارکنان تأکید کرد.
وی در سخنان خود به موضوع بازنگری ساختار شعب بانک صنعت و معدن پرداخت و بر اهمیت چابک ‌سازی شعب به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی بانک تأکید کرد و بیان داشت: با بهبود ساختار شعب، می توان کارایی و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان را بالاتر برد و در نتیجه رضایت و اعتماد آنان را افزایش داد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: چابک ‌سازی شعب نه تنها به بهبود فرآیندهای داخلی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به تسهیل در تصمیم ‌گیری‌ها و افزایش انعطاف ‌پذیری در مواجهه با تغییرات نیز منجر شود و در ادامه از تمامی کارکنان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به بهبود عملکرد شعب و در نهایت، به تحقق اهداف کلان بانک یاری رسانند.
عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به نکات کلیدی دیگری در زمینه بهبود عملکرد شعب، بهبود کیفیت و سرعت خدمات دهی را از جمله اولویت ها برشمرد و این مهم را زمینه ساز جذب منابع بیشتر و استمرار خدمات دهی دانست و عنوان داشت: ارتقاء سطح دانش کارکنان بانک سبب درک بهتر نیازهای مشتریان و بهبود تعامل با آنان خواهد شد که در چرخه جذب منابع، تسهیلات دهی و وصول مطالبات اثرگذار است.
وی بر اهمیت ادامه روند برگزاری کافه دانش که مبتنی بر حل مسائل و چالش‌های بانک است، تأکید نمود و گفت: برگزاری این رویداد فرصتی است، برای تبادل نظر و تجربیات بین کارکنان، که می‌تواند منجر به ایجاد راهکارهای نوآورانه و بهبود فرآیندها شود؛ این رویکرد نه تنها به ارتقاء کیفیت خدمات بانک کمک می‌کند، بلکه موجب افزایش انگیزه و تعامل مثبت بین همکاران نیز می شود.
این مدیر ارشد بانک بر اهمیت ایجاد یک فرهنگ سازمانی مبتنی بر یادگیری مستمر و همکاری تأکید کرد تا بانک بتواند به طور مؤثری به چالش‌های پیش رو پاسخ دهد و محیطی پویا و خلاق برای کارکنان فراهم شود تا بتوانند با بهره ‌گیری از دانش و تجربیات یکدیگر در راستای تحقق اهداف سازمانی گام بردارند.
گفتنی است، در این کافه دانش دستورالعمل امهال و عقد قرارداد مشارکت کاهنده توسط مدیر امورحقوقی و گروه داوران دیگری متشکل از مدیر استان قم، رییس اداره قراردادها و مسؤل نظارت و تطبیق شرعی به تفصیل بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.