• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری همایش مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش پنج استان با بیمه دانا در بوشهر

  • کد خبر : 84385
  • 09 بهمن 1402 - 13:38
برگزاری همایش مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش پنج استان با بیمه دانا در بوشهر

همایش مشترک مدیران و رؤسای ادارات کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد و خوزستان با بیمه دانا در شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در این همایش که با حضور علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا و هیأت همراه وی برگزار شد، مهمترین مسایل، مشکلات و دغدغه‌های بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این همایش دکتر احمدجوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی، گردشگری و مذهبی بوشهر و تمدن کهن آن، در ادامه اظهار داشت: طی یک سال و چند ماه اخیرکه با وزارت آموزش و پرورش قرارداد همکاری امضاء کرده‌ایم، همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت شایسته به جامعه معظم فرهنگیان به‌کار گرفته‌ایم و امیدوارم با برگزاری این جلسات، نقاط ضعف‌های احتمالی، شناسایی و به نحو مطلوب برطرف شود تا فرهنگیان عزیز با فراغ بال، آرامش و اطمینان خاطر بتوانند به امر تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور ادامه دهند.
وی همچنین با تشریح روند قرارداد با آموزش و پرورش، به برخی مشکلات ناشی از نبود زیر ساخت‌های لازم برای الکترونیکی شدن خدمات بیمه‌ای اشاره کرد و جابجایی‌های مدیریتی در برخی شعب و شهرستآن‌ها را در جهت پویا شدن و تحول در خدمت‌رسانی دانست و افزود: در پاسخ به سوالات همکاران ارجمند آموزش و پرورش در استآن‌های یاد شده باید اعلام کنم که بخش عمده‌ای از مغایرت‌های سیستمی ناشی از مشکلات ساختاری است و بخش دیگری از مشکلات موجود نیز به عدم اختیارات ما در این حوزه مربوط می‌شود که مدیران محترم آموزش و پرورش در این خصوص پاسخگو خواهند بود.
دکتر احمد جوادی‌پور، با جمع‌بندی مطالب و پرسش‌های ارائه شده از سوی ادارات رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش، از همکاران خود در شعب بیمه دانا خواست تا با جدیت و تلاش مضاعف، نسبت به پرداخت خسارات باقی‌مانده فرهنگیان با قید فوریت اقدام کنند و با افزایش میزان تعامل و همکاری با این بیمه‌گذار، نسبت به عقد قرارداد با مراکز درمانی در شهرستآن‌های مختلف، به ویژه شهرهای کم برخوردار از امکانات درمانی، اهتمام ورزند تا دغدغه‌های معلمان عزیز به حداقل ممکن کاهش یابد.
در این مراسم علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر طی سخنانی با اشاره به نقش و تأثیر اجتماعی معلمان در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، انسان‌سازی را اولین و مهمترین وظیفه و رسالت فرهنگیان دانست و از دستگاه‌های همکار و موازی خواست در جهت تحقق این مهم از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود استفاده کنند. وی با اشاره به اینکه به عنوان دستگاه حاکمیتی، وظیفه ما حفظ شأن معلمان است، از همکاران خود خواست تا توجه بیشتری نسبت به بارنشستگان داشته باشند و آن‌ها را در اولویت خدمات خود قرار دهند.
در این همایش همچنین ابوالفضل کفایتی معاون امور رفاهی اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی، این گردهمایی را آخرین جلسه مشترک برگزار شده با بیمه دانا دانست و با اشاره به نتایج خوب و مثبت این جلسات در گذشته، به مرور چگونگی انعقاد قرارداد با بیمه درمان پرداخت و در ادامه ضمن قدردانی از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان کشور، ابراز امیدواری کرد باقی‌مانده مشکلات موجود نیز با تعامل مناسب طرفین قرارداد، به بهترین نحو ممکن رفع شود.
در این گردهمایی، رؤسای ادارات رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر نیز به طور جداگانه، به طرح مهمترین مسایل، مشکلات و دغدغه‌های درمانی خود پرداختند. تسریع در پرداخت خسارات، افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد به خصوص در شهرهای کم‌برخوردار از امکانات درمانی و رفع مغایرت‌های سیستمی، مهمترین مسایلی بود که در این همایش مطرح شد و پاسخ لازم به آن‌ها از سوی قائم مقام بیمه دانا ارائه شد.
گفتنی است: در ابتدای مراسم نیز محسن رضائی رئیس شعبه بوشهر بیمه دانا، ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این گردهمایی، گزارشی از وضعیت خدمت‌رسانی این شعبه به جامعه فرهنگیان استان بوشهر ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.