به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این همایش آموزشی به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و بنا به درخواست مدیریت این شرکت در مشهد برگزار شد و مدیران فنی ستاد و شبکه فروش استانهای خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان در آن شرکت کردند.
مدیر بیمه دی شعبه استان خراسان رضوی در این همایش بر اهمیت برگزاری دورههای آموزشی تخصصی در توانمندسازی شبکه فروش و ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان تأکید و این اقدام را، گامی مؤثر جهت تحقق اهداف استراتژیک بیمه دی و افزایش فروش محصولات کلیدی این شرکت دانست.
در ادامه همایش، مدیران فنی ستاد در حوزههای تخصصی بیمههای آتشسوزی، مسئولیت، حملونقل، مهندسی و زندگی، طبق برنامه از پیش تنظیمشده، به ارائه مباحث تخصصی پرداخته و به پرسشهای طرح شده از سوی شرکتکنندگان پاسخ گفتند.
بخش پایانی این همایش نیز به تشکیل چهار کارگروه تخصصی متمرکز بر مدیریتهای فنی اختصاص یافت و نمایندگان حاضر با در نظر گرفتن شاخصهای عملکردی و تجربیات میدانی خود، در این کارگروهها شرکت کرده و دیدگاهها و پیشنهادات خود را در راستای تحقق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ مطرح کردند.
برگزاری این همایش تخصصی در استان خراسان رضوی، بیانگر رویکرد فعال و دانشمحور بیمه دی در توانمندسازی سرمایه انسانی و شبکه فروش خود در مناطق مختلف کشور است و انتظار میرود نتایج و دستاوردهای این رویداد، نقش مطلوبی در ارتقاء سطح ارائه خدمات بیمهای و تحقق اهداف توسعهای این شرکت در سال جاری داشته باشد.
برگزاری همایش آموزشی بیمه دی با هدف توسعه دانش فنی شبکه فروش شرق کشور
بیمه دی در راستای ارتقاء سطح دانش فنی شبکه فروش و همسویی بیشتر نمایندگان با اهداف استراتژیک این شرکت، همایش تخصصی را با تمرکز بر رشتههای مسئولیت، حملونقل، آتشسوزی، مهندسی و زندگی در شهر مشهد مقدس برگزار کرد.