• امروز : یکشنبه - ۶ مهر - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

رونمایی «نوین تک» از سه محصول نوآورانه در الکامپ برگزاری هشتمین دوره ارزیابی جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد هوشمندسازی دانشی در بیمه پاسارگاد بازدید نمایندگان مجلس از دستاوردهای دیجیتال همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ مشتریان، خدمات بیمه‌ای را بر اساس اعتماد و تجربه انتخاب می‌کنند باجه فرهنگ شیراز در منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد بانک صادرات ایران، حامی نهمین جشن عکاسان سینمای ایران/ محسن سیفی: اقتصاد بدون فرهنگ پایدار نیست مدیرعامل پست بانک ایران به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خراسان جنوبی سفر کرد رشد ۱۱۸ درصدی مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره شهریورماه در باجه‌های بانکی روستایی پست بانک ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته با انواع «بیمه مسئولیت» بیمه ملت آشنا شوید / همه چیز درباره مزایا و پوشش‌های گسترده «بیمه مسئولیت» مُهر سبز رنگ بیمه مرکزی بر کارنامه بیمه پاسارگاد عطرافشانی گلزار شهدای ساری با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مدیرعامل بیمه دی

0

برگزاری هشتمین دوره ارزیابی جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد هوشمندسازی دانشی در بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 107593
  • 06 مهر 1404 - 15:17
برگزاری هشتمین دوره ارزیابی جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد هوشمندسازی دانشی در بیمه پاسارگاد

نشست ارزیابی جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی (KM4D) با رویکرد هوشمندسازی دانشی در شرکت بیمه پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگارد، این نشست با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران، ارزیابان جایزه و سفیران دانش سازمان، فرصتی برای بررسی جامع اقدامات انجام‌شده در حوزه مدیریت دانشی بود.

در این جلسه، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه پاسارگاد، با تأکید بر جایگاه مدیریت دانشی در مسیر تعالی سازمان گفت: یادگیری و بهره‌گیری از دانش یکی از ارکان اساسی بقای سازمان است و مشارکت در جایزه KM4D  می‌تواند به توسعه فرهنگ یادگیری، ارتقای عملکرد، افزایش مشارکت و تقویت کار تیمی در بیمه پاسارگاد منجر شود. با توجه به شتاب تحولات محیطی و فضای رقابتی کسب‌وکار، ضروری است فرهنگ یادگیری و تسهیم دانش به‌طور نظام‌مند در سازمان نهادینه شود.

در جریان جلسه، ارزیابان جایزه ضمن مرور اقدامات انجام‌شده، با مهم‌ترین دستاوردهای بیمه پاسارگاد در این حوزه از جمله تقویت آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت دانشی در سطوح مختلف همکاران، تدوین نقشه دانش و شناسایی خلأهای دانشی، ایجاد بسترهای متنوع برای اشتراک و تسهیم دانش، نظام‌مند کردن تجارب کلیدی و درس‌آموخته‌ها و … آشنا شدند.

ارزیابان در پایان با ارائه بازخوردهای اولیه، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته در بیمه پاسارگاد، پیشنهادهایی برای تقویت بیشتر نظام مدیریت دانشی و حرکت به سمت سازمانی یادگیرنده و نوآور ارائه کردند.

با توجه به اهمیت پیاده‌سازی اصولی مدیریت دانشی در بیمه پاسارگاد، مدیریت سرمایه انسانی طی سال‌های اخیر تلاش کرده است چارچوب‌های اجرایی مشخصی برای شناسایی، خلق، اشتراک و به‌کارگیری دانش در اختیار  مدیریت‌ها و همکاران قرار دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=107593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.