• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برگزاری نشست مشترک بیمه میهن با رئیس سازمان حج و‌ زیارت خراسان رضوی

  • کد خبر : 75097
  • 20 مرداد 1402 - 13:01
برگزاری نشست مشترک بیمه میهن با رئیس سازمان حج و‌ زیارت خراسان رضوی

در نشست مشترک بیمه میهن با ریاست سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات و روسای مواکب اربعین، مرتضی سبزه کار، مدیر نمایندگی مشهد، جزئیات تفاهم‌نامه منعقدشده بین بیمه میهن و سازمان حج‌ و‌ زیارت را برای حضار تشریح کرده و در ادامه این نشست به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخ داده شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت روابط عمومی بیمه میهن، مرتضی سبزه‌کار، مدیر نمایندگی بیمه میهن در شهر مشهد مقدس، در این جلسه جزئیات بسته‌های اربعین برای زوار از جمله مراکز طرف قرارداد درمانی، تعداد آمبولانس‌ها و بیمه‌های خودور و اشخاص را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: خدمات در قالب ۳ بسته ۳۵۰,۰۰۰، ۴۵۰،۰۰۰و ۵۵۰،۰۰۰ ریالی خواهد بود که جزئیات این بسته‌ها در سایت شرکت به آدرس www.mihaninsurance.com در گزینه اربعین به طور کامل برای استفاده هم‌وطنان قرار گرفته است.

همچنین سبزه‌کار درخصوص نحوه خدمت‌رسانی به زوار اربعین تاکید کردند که نمایندگان بیمه میهن هم‌اکنون در مرز و ستادهای این شرکت در نجف، کربلا ، کاظمین و سامرا مستقر هستند.

لازم به ذکر است، بیمه میهن که امسال بیمه‌گر بیمه اربعین است، در قالب ۳ بسته به زوار اربعین خدمات بیمه‌ای ارئه خواهد کرد و زوار اربعین در هنگام ثبت‌نام در سامانه سماح با انتخاب هر کدام از این بسته‌ها به دلخواه می‌توانند خود را بیمه کنند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای بتوانند به سهولت از خدمات بیمه‌ای با توجه به هزینه سنگین بیمارستانی در کشور عراق استفاده نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.