• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

 برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در شرکت بیمه دی

  • کد خبر : 82069
  • 22 آذر 1402 - 10:04
 برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در شرکت بیمه دی

بیمه دی به مناسبت بزرگداشت مقام دانشجو، از برخی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت بر اساس چشم‌انداز خود که تجربه خوشایند مشتری می‌باشد و در راستای برنامه عملیاتی و تکریم بیمه گذاران خود، با توجه به انعقاد و اجرای قرارداد درمان تکمیلی با دانشگاه آزاد اسلامی، طی مراسمی ده نفر از دانشجویان بیمه شده‌ی خود را که به لحاظ استانداردهای سلامت و شاخص‌های بیمه‌ای در شرایط مطلوبی قرار داشتند، با تقدیم هدایایی مورد قدردانی قرار داد.
در این مراسم، نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام بیمه دی، ضمن تبریک روز دانشجو و اثرات این قشر پویا بر تحولات اقتصادی و اجتماعی، به مقایسه‌ی شاخص‌های جهانی صنعت بیمه با ایران اشاره نموده و اظهار داشت: می‌بایست توجه و تلاش بیشتری در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه صورت گیرد و این مهم محقق نمی‌شود مگر با فرهنگ‌سازی. وی افزود: بیمه دی همواره تلاش می‌کند تا به سهم خود، در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ بیمه ایفای نقش نموده و در این خصوص، به طور فعال و مؤثر ظاهر گردد.
دکتر صلاحی‌نژاد با تأکید بر کاستی‌های پژوهشی در حوزه‌ی بیمه و نیز کمبود منابع انسانی ماهر و متخصص در بدنه‌ی این صنعت، اظهار امیدواری کرد: جوانان دانشجو و تحصیلکرده، صنعت بیمه را نیز در افق شغلی خود در نظر گرفته و با ورود به این عرصه، موجب تحول و تعالی این صنعت باشند.
در این نشست، دکتر آقایی مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز، ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو، بیان داشت: هر جامعه‌ای که توفیق یابد در حوزه‌های مختلف ضریب ریسک را کاهش دهد، از امنیت و رفاه بیشتری برخوردار خواهد بود و آنچه، شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند در همین راستا قرار دارد. وی با اشاره به آن‌که سطوح مختلف شرکت بیمه دی از مدیران ارشد تا دیگر کارکنان این مجموعه، دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و برخی از ایشان نیز به تدریس در دانشگاه‌های کشور مشغول هستند، گفت: آشنایی بیمه دی با قشر دانشگاهی و اشراف بر نیازهای این جامعه، موجب تعاملی سازنده میان این شرکت با دانشگاه آزاد اسلامی و منجر به رضایتمندی در دو سوی بیمه‌گذار و بیمه‌گر شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.