• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بیمه آسیا

  • کد خبر : 79167
  • 02 آبان 1402 - 12:15
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بیمه آسیا

نخستین مانور پدافند غیرعامل با موضوع مقابله با حوادث طبیعی با مشارکت کارکنان بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، نخستین مانور پدافند غیر عامل بیمه آسیا با موضوع مقابله با حوادث طبیعی، در ساختمان شماره دو این شرکت و به منظور ایجاد آمادگی و  افزایش توان کارکنان در مواقع بروز شرایط اضطراری  با موفقیت برگزار شد .
بنابر این گزارش، در این مانور با به صدا درآمدن آژیر خطر، کلیه کارکنان مستقر در ساختمان شماره دو بیمه آسیا محل کار خود را ترک کردند و از طریق پله های اصلی و پله های اضطراری خود را به منطقه امن در فضای بیرونی(محوطه پارکینگ خسارت) رساندند.
این گزارش می افزاید: در ادامه برگزاری این مانور، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با حضور در جمع کارکنان، از همکاری آنان در برگزاری این مانور تشکر و قدردانی کرد و با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل برای مقابله با خطرات طبیعی و انسانی و لزوم فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: برگزاری مانور های پدافند غیرعامل ضمن آماده سازی افراد سازمان برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مقابله با خطرات و ریسک، می تواند سبب شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و به حداقل رساندن خسارت ها شود.
گفتنی است، برگزاری مانور پدافند غیرعامل بیمه آسیا با همکاری کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت حراست و بازرسی در ساختمان شماره دو برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.