• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
2

برگزاری جلسه هماهنگی وب سرویس ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق

  • کد خبر : 60245
  • 23 آذر 1401 - 19:05
برگزاری جلسه هماهنگی وب سرویس ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق

جلسه هماهنگی چگونگی اجرای وب سرویس ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق در سامانه یکپارچه اموال تملیکی با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه هماهنگی وب سرویس ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق در سامانه یکپارچه اموال تملیکی با حضور قائم مقام و راهبر سامانه های سازمان اموال تملیکی، مسئولان گمرک و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخی مدیران ستادی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نحوه ارتباط سرویس ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق با سامانه یکپارچه اموال تملیکی و نقش سایر دستگاه های ذی ربط بررسی و هماهنگی های لازم برای استقرار و کارکرد بهینه آن انجام شد.

براساس توافق اعضا، مقرر شد با محوریت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلسه شیوه تعرفه و ارزش گذاری کالای مکشوفه قاچاق با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان اموال تملیکی، گمرک و دستگاه های کاشف برگزار و تعیین تکلیف شود.

شناسایی نوع، ارزش گذاری صحیح کالاهای موجود و مکشوفه قاچاق، ارتقای شفافیت و نظام مند شدن ارزش گذاری کالا در کنار هوشمند سازی فرایندهای ارزش گذاری کالاهای قاچاق، بخشی از اهداف پیش بینی شده برای این وب سرویس است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.