• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

3

برگزاری جلسه روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین

  • کد خبر : 49956
  • 26 تیر 1401 - 10:29
برگزاری جلسه روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین

پیرو برنامه جامع عملیاتی مدیریت امورشعب استانهای بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری، با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک و دستیابی به اهداف تعیین شده، جلسه ای با حضور مدیر، معاونین و روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان راز موفقیت بانک را ارائه خدمات متنوع به مشتریان و جذب منابع مالی دانست و گفت: انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن لازمه دستیابی به موفقیت است.

مدیر استان افزود: رعایت آراستگی فردی، نظم و انضباط در شعبه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها باشد.

سلیم بهرامی نقش کارکنان در ارائه خدمات و محصولات بانکی را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی خدمات بانکی این است که نحوه معرفی و ارائه سرویس ها توسط کاربران بسیار مهم بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات، به آن بستگی دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.