• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی کشور برای جذب جوانان متخصص در فولاد مبارکه

  • کد خبر : 60302
  • 24 آذر 1401 - 16:54
برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی کشور برای جذب جوانان متخصص در فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی کشور به‌دنبال جذب نیروهای متخصص برای افزایش تولید کیفی در این شرکت است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه امروز پنجشنبه ۲۴ آذرماه از حوزه‌های آزمون استخدامی این شرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کرد و در جریان فرایند برگزاری این آزمون قرار گرفت.

طیب نیا در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فرایند جذب نیروهای جدید در فولاد مبارکه با برگزاری آزمون، از امروز آغاز شد. این موضوع بسیار برای ما با اهمیت است و مقام معظم رهبری نیزبارها بر ایجاد اشتغال تاکید نموده و در شرایط مختلف، مسئولان را به تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد اشتغال توصیه فرمودند.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شد، اهمیت این موضوع بیش از پیش مورد توجه مسئولان خصوصاً مدیران فولاد مبارکه قرار گرفته؛ چرا که ریشه  بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که با آن مواجهیم نشأت گرفته از معضل بیکاری است.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: این شرکت همچنانچه در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده تلاش دارد در موضوع اشتغال‌زایی نیز با برنامه ریزی انجام شده رسالت خود را انجام دهد؛ چرا که در شرایط کنونی اشتغال‌زایی از دید فولاد مبارکه  بزرگترین مسئولیت اجتماعی این شرکت تلقی می‌شود. البته علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم، از سال گذشته اقدامات ارزشمند دیگری مانند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا که در زمینه بومی‌سازی و تولیدات دانش بنیان فعال هستند به صورت جدی‌تری انجام شده و سرمایه‌گذاری‌های سنگین ومتعددی نیز در سراسر کشور در دیدار زمینه‌های مختلف  انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و  با هدف گذاری ۲ هزار شغل جدید طی دوسال آینده، فولاد مبارکه در راستای اشتغال‌زایی برای ۱۰ هزار نفر در بازه‌ای سه ساله از طریق توسعه وسرمایه گذاری جدید برنامه‌ریزی نموده است. همچنین این شرکت قصد دارد با سلسله اقداماتی که تعریف نموده‌ است  .

طیب نیا تصریح کرد: در زمینه اشتغال‌زایی مستقیم نیز امروز شاهد آغاز فرایند جذب و استخدام شرکت فولاد مبارکه هستیم. این آزمون، بزرگترین آزمون جذب و استخدام در کشور است که طی آن بالغ بر ۱۱۰۰نفر در فولاد مبارکه استخدام خواهند شد.

وی تأکید کرد:از آنجا که رویکرد ما حرکت به سمت تکنولوژی‌های جدید، تحول دیجیتال و توسعه کمی و کیفی از طریق تولید محصولات ویژه و سبد محصولات جدید است، نیازمند جذب سرمایه‌های انسانی شایسته هستیم. به همین خاطر فرایند جذب در فولاد مبارکه و دیگر شرکت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که نیروی کیفی و جدید در سازمان مثل بذر خوب و آماده برای روییدن در یک زمین حاصل‌خیز و مناسب است و امیدواریم با برگزاری این آزمون و جذب نیروهای توانا بتوانیم  بالندگی و تحول‌آفرینی در صنعت فولاد کشور را رقم بزنیم. جهت دستیابی به این هدف و به منظور ارزیابی شایستگی های افراد، علاوه بر ارزیابی دانش، سنجه‌های دیگری نظیر ارزیابی شایستگی های شناختی، مهارتی، رفتاری واستعدادی افراد طراحی شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.