• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“ دیدار مدیر شعبه اهواز با نماینده منتخب مجلس در استان خوزستان رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود

0

برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری

  • کد خبر : 70714
  • 10 خرداد 1402 - 16:29
برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری

اولین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع در سال جاری با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضورعباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، روسا و مسئولان ادارات ذیربط برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران‌، عباس شفیعی در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات پیشین پروژه‌ها‌، بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی برای پروژه‌های مهم و حساس تاکید کرد. 

در ادامه‌ این جلسه علیرضا ماهیار ضمن اعلام آمادگی واحدهای فناوری اطلاعات برای همکاری در پروژه‌های مطروحه‌، راهکارهایی را در خصوص تسریع روند پیاده سازی سامانه مرکز تماس یکپارچه و خدمات رسانی به شرکت های دانش‌بنیان ارائه کرد.

در طول این نشست که روسا‌، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری‌، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری‌، بانکداری خرد‌، سازمان و روش‌ها‌، روابط عمومی‌، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند‌، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.

در پایان این جلسه مدیران پروژه‌های مرکز تماس یکپارچه‌، ملی پیک‌، سنجش سودآوری مشتریان‌، نیازسنجی از گروه‌های هدف شرکتی و تجاری‌، اوراق حق تقدم مسکن (تملی) به ارائه گزارشی از روند پیشبرد پروژه های مذکور پرداختند و دستاوردهای نهایی پروژه‌های بهبود خدمات کارگشایی و بخش بندی کلان مشتریان مطرح و خاتمه آن به تصویب رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.