به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هوشنگ فتاح، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا در بازدید از شعب کشیک نوروزی در بخشهای صدور و خسارت بیمههای اتومبیل و درمان، ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان و قدردانی از زحمات آنها، خدمت رسانی به بیمه گذاران در کمترین زمان ممکن را به عنوان یکی از شاخص های مهم مشتری مداری بیان کرد.
وی افزود: در سال جدید، به منظور نقش آفرینی شرکت بیمه آسیا در عرصه اقتصاد کشور، برنامهها و خط مشیهای نوین در بخشهای فنی اموال، اشخاص و مسئولیت صورت خواهد گرفت و مطمئن هستیم این ریل گذاری جدید به افزایش پرتفوی شرکت در رشتههای سودآور منتج می شود، لذا لازم است کلیه همکاران تلاش جدی تری را برای ایفای این نقش مهم، صورت دهند.
فتاح با اشاره به اینکه شرکت بیمه آسیا، با حرکت پیوسته در مسیر تعالی گام برمیدارد، تصریح کرد: افزایش رضایت مندی بیمه گذاران به عنوان یکی از اولویتهای اصلی هر بنگاه اقتصادی مطرح می شود و بیمه آسیا با کسب جایگاه مناسب، به عنوان برند محبوب از سوی مردم شناخته شده است.
سرپرست بیمه آسیا، جلب رضایت مشتریان را به عنوان یکی از استراتژیֱهای اجرایی شرکت عنوان کرد و گفت: در چشم انداز تحول شرکت، شعب سراسر کشور میبایستی با سرعت، صحت و دقت در انجام عملیات بیمهگری پاسخگوی نیازهای بیمه گذاران گرامی باشند و در این راستا برنامهریزیهای لازم سرلوحه فعالیت مدیران و کارکنان قرار گیرد.
گفتنی است در این بازدید، حمیدرضا غریبعلی زاد سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، علی غفاریان سرپرست مدیریت پشتیبانی و عمرانی و تنی چند از مسئولان مدیریت بیمه های اتومبیل، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا را همراهی می کردند.