• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برنامه‌ریزی فولادمبارکه برای ایجاد شبکه حمل‌ونقل ترکیبی

  • کد خبر : 60960
  • 04 دی 1401 - 0:05
برنامه‌ریزی فولادمبارکه برای ایجاد شبکه حمل‌ونقل ترکیبی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: برای ایجاد یک شبکه ترکیبی اعم از حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و در حوزه‌ خدمات مربوط به این حوزه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که یکی پس از دیگری در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه آئین افتتاح بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: صنعت حمل‌ونقل و لجستیک از جمله صنایع پیشران و به عنوان زیربنای توسعه شناخته می‌شود و سهم عمدهای در رشد اقتصادی و البته هزینه‌ بنگاه‌های تولیدی دارد.

وی گفت: در همین راستا امروز آئین آغاز بهره‌برداری از ۵۰ دستگاه خودروی کشنده باری در شرکت توکا حمل برگزار شد. یکی از اتفاقات خوب دیگر آغاز بهره‌برداری از انبار غدیر است که این انبارچهارمین انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه به شمار می‌رود. این اتفاق باعث کاهش هزینه‌ها و بهبود روند تولید می‌شود و شبکه حمل‌ونقل ایمن و لجستیکی سریع را رقم می‌زند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: پروژه‌های دیگری نیز در برای تحقق این موضوع در گروه فولاد مبارکه دستور کار قرار گرفته تا پشتیبانی بهتر از این صنعت مادر کشور رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه روزانه میزبان چیزی حدود ۱۷۰۰ خودروی باری است که این خودروها وظیفه حمل مواد اولیه، حمل محصولات و … را به‌عهده دارند. امروز صنعت حمل‌ونقل کشور دچار محدودیت‌هایی شده و به همین خاطر گلوگاه‌هایی در این صنعت وجود داردکه تقویت این شبکه با استفاده از پتانسیل مجموعه‌های بزرگ صنعتی نظیر فولاد مبارکه می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.

طیب نیا تصریح کرد: برای ایجاد یک شبکه ترکیبی اعم از حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و در حوزه‌ خدمات مربوط به این حوزه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که یکی پس از دیگری در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.