• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

بررسی موانع و مشکلات شبکه فروش، هم اندیشی و تبیین چرخش های استراتژیک، اهداف وبرنامه های عملیاتی شرکت جهت توسعه فروش و سهم بازار بیمه های زندگی

  • کد خبر : 13818
  • 11 اردیبهشت 1400 - 18:26
بررسی موانع و مشکلات شبکه فروش، هم اندیشی و تبیین چرخش های استراتژیک، اهداف وبرنامه های عملیاتی شرکت جهت توسعه فروش و سهم بازار بیمه های زندگی

در راستای چرخش های استراتژیک و اهداف کلان شرکت بیمه رازی برای توسعه فروش و سهم بازار بیمه های زندگی جلسه ای با حضور جناب آقای دکتر زاهد نیا مشاور محترم مدیر عامل در توسعه بیمه های زندگی، جناب آقای موحد معاون محترم فنی بیمه های زندگی، جناب آقای علیپور مدیر محترم توسعه بازار بیمه های زندگی و نمایندگان محترم در محل شعبه آپادانا برگزار گردید.

در این نشست، موانع و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی قرارگرفته و استراتژی، اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه فروش بیمه های زندگی تبیین گردید.

به همین منظور مشاور محترم مدیر عامل ضمن اشاره به نقش و اهمیت رویکرد عملگرایی، افزایش مهارت و خلاقیت سازمان و شبکه فروش در توسعه بازار، بر لزوم حرکت، تلاش و عزم همگانی در جهت افزایش سهم بیمه ­های زندگی در ترکیب سبد پرتفویی شرکت تا ۵۰ درصد از کل سهم پرتفو و استفاده از ظرفیت­های بالقوه شرکت خصوصاً بهره برداری از پتانسیل­های شعب، شبکه فروش و گروه سهامداری تاکید فرمودند.

در ادامه معاون محترم فنی و مدیر محترم توسعه بازار بیمه­های زندگی برنامه­ ریزی­ ها و اهداف معاونت بیمه­ های زندگی را تبیین و نمایندگان محترم نیز موانع، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح فرمودند.

اهم موارد مطروحه به شرح ذیل می باشد؛

  • اختصاص و آموزش کارشناسان و رابطین اجرایی جهت راهبری تخصصی سازمان فروش در شعب
  • آموزش اجرایی و عملیاتی سازمان فروش و استفاده از اساتید با تجربه و موفق در داخل و خارج از کشور
  • بهبود و ارتقای زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سامانه بیمه گری و اطلاع رسانی آخرین وضعیت اندوخته و پرداخت سود به بیمه­گذاران به صورت روزانه
  • حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای نمایندگان
  • تمرکز بر SME ها و کسب و کارهای کوچک جهت توسعه بیمه عمر مانده بدهکار
  • فرهنگ سازی بیمه های زندگی به واسطه تبلیغات و ارائه محصولات جدید بیمه های زندگی
  • تمرکز بر فروش آنلاین بیمه های زندگی و توسعه فروش در حوزه کسب و کار دیجیتال
  • اصلاح فرم پیشنهاد، بازنگری و تسهیل در شرایط پذیرش ریسک بیمه های زندگی
  • در پایان جلسه از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۳۹۹ تقدیر گردید.
  • متاسفانه به علت شرایط کرونا و محدودیت­های حاکم امکان حضور تعداد بیشتر نمایندگان میسر نگردید.
  • معاون راهبری شبکه فروش، کارشناس راهبری شبکه فروش و کارشناس صدور بیمه های زندگی شعبه به علت بیماری در جلسه حضور نداشتندکه برای این عزیزان نیز آروزی بهبودی و سلامتی داریم.
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.