• امروز : شنبه - ۸ دی - ۱۴۰۳
3

بررسی عملکرد استان‌ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می‌شود

  • کد خبر : 2797
  • 29 آبان 1399 - 18:57
بررسی عملکرد استان‌ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می‌شود

سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون: بررسی عملکرد استان‌ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می‌شود.

سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون: بررسی عملکرد استان‌ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می‌شود.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی که به‌اتفاق احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، هادی بخت یار رئیس اداره کل هماهنگی و پشتیبانی مدیریت امور استان‌ها و شعب جهت بررسی عملکرد شش‌ماهه اول سال جاری و میزان تحقق برنامه ابلاغی به استان هرمزگان عزیمت کردند با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تصویب و ابلاغ برنامه در هر سازمان مبتنی بر ظرفیت درون‌سازمانی از حیث سرمایه انسانی، منابع مالی، سخت‌افزار، نرم‌افزار با رویکرد کمی و کیفی از یک‌سو و شبکه محیطی، ظرفیت‌های پیرامونی و آمایشی، بازار و ذینفعان سازمان از سوی دیگر است.معادی ارزیابی عملکرد و تحلیل و بیان نقاط ضعف و قوت را یک راهکار مهم مدیریتی قلمداد کرد و دراین‌باره افزود: ارزیابی و نظارت به‌صورت مستمر و هدفمند به‌عنوان مؤلفه مهم برای سنجش تأثیر عملکرد مجموعه سازمان در رصد کردن توسعه و افزایش حجم فعالیت سازمان و بزرگ‌تر شدن حجم و ابعاد فعالیت سازمانی و بهره‌گیری از این شرایط برای تأثیر در ارتقاء کمی و کیفی کسب‌وکار اشخاص حقیقی و حقوقی است.معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون برنامه محوری را یک ضرورت و بهره‌گیری از این اصل مدیریتی را یک استراتژی کاربردی در بانک توسعه تعاون دانست و فعالیت مبتنی بر برنامه و ارزیابی و بررسی عملکرد در دو بازه زمانی شش‌ماهه را عامل مهم در راهبری شعب در کیفی سازی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان دانست.وی بابیان اینکه استان هرمزگان از تجهیز منابع و تخصیص اعتبار به ترتیب از رشد ۱۹ درصدی و ۳۶ درصدی در دوره شش‌ماهه عملکردی نسبت به پایان سال برخوردار بوده است گفت: عملکرد مجموعه شعب بانک توسعه تعاون استان هرمزگان در پرداخت ۴۸۹۰ میلیارد ریالی در دوره موردبررسی، بیانگر نگاه واقع‌بینانه بانک در تلاش برای فعالیت در جهت رفع نیازهای مالی و اعتباری بخش‌های مختلف اقتصادی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک به تسهیلات خرد و مرابحه عمومی به متقاضیان است.شایان‌ذکر است در این جلسه وضعیت عملکردی ۱۱ شعبه این استان در شاخص‌های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.