• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برای ساماندهی وضعیت بازارچه‌ها و تبادلات مرزی اقدام شود

  • کد خبر : 23044
  • 12 شهریور 1400 - 14:27
برای ساماندهی وضعیت بازارچه‌ها و تبادلات مرزی اقدام شود

رویداد خبر – رییس جمهوری گفت: استاندار و فرماندار سریع نسبت به ساماندهی وضعیت بازارچه‌ها و تبادلات مرزی اقدام کنند و این کار مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان اظهارداشت: توفیقی امروز برای بنده و همکارانم حاصل شد که در جمع مردم عزیز و ولایتمدار منطقه سیستان حضور یابیم.

وی افزود: حقیقت آن است که شما از مرزهای جمهوری اسلامی مرزبانی می کنید و حضورتان باعث امنیت در منطقه است.
رییس جمهوری بیان  کرد: قبل از ورود به سیستان و بلوچستان نشستی با مسوولان پیرامون مشکل آب داشتیم، به نظر می رسد با همت بالای شما و پشتکار مسوولان بتوان این تهدید و مشکل را به فرصت تبدیل کرد، هم آب کشاورزی و هم آشامیدنی تحقق پذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به امکانی که در مرز برای تبادلات مرزی وجود دارد، آقای استاندار، دستگاه های مسوول و گمرکات در نقاط مرزی ضوابط ملزوم را اعلام کنند تا بتوانند داد و ستد بین ایران و افغانستان به وجود بیاورند تا به وضعیت اقتصادی مردم در دوطرف کمک کند.

آیت‌الله رئیسی، رییس جمهوری عصر پنجشنبه در دومین سفر استانی خود وارد چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد و به صورت سرزده از مناطق مختلفی همچون محله‌های حاشیه‌نشین، اسکله صیادی کنارک و طرح‌ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی دیدن و در نشست شورای اداری شرکت کرد.

رییس جمهوری در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان امروز صبح دوازدهم شهریورماه وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد تا از نزدیک در جریان موضوعات مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گیرد.

وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی،اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.