• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

2

براساس ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد؛کسب رتبه اول سازمان تأمین‌اجتماعی در شاخص دولت یکپارچه در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی

  • کد خبر : 93645
  • 31 مرداد 1403 - 16:07
براساس ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد؛کسب رتبه اول سازمان تأمین‌اجتماعی در شاخص دولت یکپارچه در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی

سازمان تأمین‌اجتماعی در دور دهم ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیک که هر ساله از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود، در شاخص “دولت یکپارچه” در میان ۱۶۲ دستگاه اجرایی مورد بررسی، رتبه اول را به خود اختصاص داد. به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دامون خدابنده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، […]

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دامون خدابنده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به پیشگامی این سازمان در بهره‌گیری از ظرفیت فناوری‌های نوین برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مخاطبان گفت: دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که از زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، موظف است هر سال به‌صورت مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی کشور را ارزیابی کند که این ارزیابی در چهار شاخص “دولت یکپارچه”، “دولت کاربر محور”، “دولت شفاف” و “دولت مشارکتی” انجام می‌شود.

وی افزود: در دوره دهم این ارزیابی، الکترونیکی شدن ۱۰۰ درصد خدمات و سهولت استفاده الکترونیکی خدمات از سوی مخاطبان، اهتمام سازمان تأمین‌اجتماعی به شفافیت و وجود سامانه پاسخگویی مردمی ۱۴۲۰ که به‌صورت اتوماتیک با اولویت‌بندی درخواست‌ها به پاسخگویی به شهروندان می‌پردازد، به‌عنوان نقاط قوت سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی شده و براساس ارزیابی انجام شده که با تأسی از الگوهای ارزیابی بین‌المللی مورد تأیید سازمان ملل متحد انجام شده، این سازمان در شاخص “دولت یکپارچه” رتبه نخست را در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی مشمول ارزیابی دوره دهم به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: در دوره دهم این ارزیابی، سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در شاخص دولت کاربر محور، رتبه چهارم، در شاخص دولت شفاف رتبه پنجم و در مجموع شاخص‌های ارزیابی، رتبه ششم را در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی کسب کرده است.
خدابنده با اشاره به این که سازمان تأمین‌اجتماعی در مجموع شاخص‌های ارزیابی در بین ستاد و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رتبه اول را در کیفیت خدمات الکترونیکی کسب کرده است، افزود: نتایج کسب شده سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره دهم این ارزیابی نسبت به دوره قبل پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری داشته و جایگاه سازمان در مجموع شاخص‌های ارزیابی، نسبت به دوره قبل ۲۰ رتبه ارتقاء یافته است و تلاش داریم تا با توسعه خدمات غیرحضوری، ارائه خدمت به ذی‌نفعان سازمان را ارتقاء دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=93645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.