• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

با حمایت مردم از تولید ملی، ملتزم به جهش تولید در سال جدید هستیم

  • کد خبر : 87254
  • 02 فروردین 1403 - 13:59
با حمایت مردم از تولید ملی، ملتزم به جهش تولید در سال جدید هستیم

مدیرعامل ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳، بر جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی تاکید کرد.

مدیرعامل ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۳، بر جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- متن پیام علیمردان عظیمی به این شرح است: 

ای گرداننده دل‌ها و دیده‌ها، ای تدبیرگر شب‌ها و روزها، ای دگرگون‌کننده سال‌ها و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال بگردان. 

دو بهار هم‌پا و هم‌راه یک‌دیگر قدم بر خانه دل و دیدگان ما گذاشته‌اند، یکی قلب و روح‌مان را جلا می‌بخشد و دیگری طبیعت و دنیای ما را از شور زندگی لبریز می‌سازد. خداوند هستی بخش را شاکریم که یک بار دیگر به ما توفیق داد تا در کنار عزیزان‌مان، هم زمان با بهار معنویت، فرارسیدن عید سعید نوروز را جشن بگیریم که هر یک به عنوان خجسته‌ترین مناسبت‌های ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای منطقه به شمار می‌آیند.

در سالی که گذشت، ایران‌خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور، در شرایط سخت تحریم، قیمت‌گذاری تکلیفی، زیان انباشته و…  در راستای اهداف و برنامه‌های تولیدی، توسعه‌ای و خدماتی خود، دستاوردهای بزرگی را رقم زد. افتتاح خط تولید نخستین کراس‌اوور ملی یکی از دستاوردهای مهم توسعه‌ای این شرکت بود، به علاوه این شرکت در طول سال در زمینه ارتقای محصولات، اعمال استانداردهای ۸۵گانه و ارتقای کیفیت در هشت محصول خود دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده است.

از طرف دیگر در سال ۱۴۰۲، وزارت صمت بیش از هر زمان دیگری بر لزوم ورود خودروهای برقی به سیستم ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی کشور تاکید کرد، دلیل این امر نیز کمبود سوخت بنزین در کشور و هزینه بالای واردات آن و هم‌چنین کاهش آلودگی هوای کلانشهرهای کشور عنوان شد، از این رو، خودروساز بزرگ کشور به سمت استفاده از ظرفیت خودروهای برقی حرکت کرد.

در این راستا ایران‌خودرو که تا پیش از این خودروی ری‌را برقی که محصولی کراس‌اوور، به روز و دارای استانداردهای جهانی است را معرفی کرده بود، در جهت تاکیدات وزیرصمت، به سمت واردات تاکسی‌های برقی برای سرعت بخشیدن به تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی پیش رفت تا در کنار آماده‌سازی ظرفیت تولید انبوه خودروی برقی ری‌را، از ظرفیت تاکسی‌های برقی وارداتی نیز بهره ببرد.

همچنین در حوزه خودروهای تجاری به تولید محصولات جدید و متنوع از جمله اتوبوس برقی اقدام و برای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی با محصولات باکیفیت اعلام آمادگی کرده و افتتاح و بهره‌برداری از خط تولید انبوه اتوبوس برقی، معرفی ون وانا پلاس به بازار و تحویل هزار دستگاه کامیونت آرناپلاس به وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ از سوی شرکت ایران‌خودرو دیزل در همین مسیر صورت گرفته است.

در سال جدید نیز که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، خود را ملتزم به جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی و داخلی می‌دانیم که به فرموده ایشان، کلید اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، تولید داخلی و ملی است و اگر رشد تولید ملی به نحو مطلوب انجام شود، بسیاری از مسایل اقتصاد مانند تورم، اشتغال و ارزش پول ملی و مسایل اساسی اقتصاد به نحو خوبی به سمت حل شدن پیش خواهد رفت.

بر همین اساس در سال ۱۴۰۳ نیز گروه صنعتی ایران‌خودرو، با تکیه بر تجارب گذشته و چشم‌اندازهای پیش‌رو، ضمن حرکت در مسیر رشد و بالندگی، بهبود و هم‌افزایی، برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های منابع انسانی، تولید، کیفیت، توسعه، نوآوری و ارایه خدمات برتر به مشتریان را دنبال خواهد کرد.

همچنین در سال جدید افزایش شمارگان تولید و تلاش در جهت رشد کیفیت محصولات براساس فرمایشات مقام‌معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، از دغدغه‌های اصلی گروه صنعتی ایران‌خودرو به شمار می‌آید، زیرا جلب رضایت مشتریان و پاسخ مناسب به نیاز مردم شریف ایران، تنها در گرو اجرای صحیح پروژه‌های کیفی خواهد بود. به لطف و یاری خداوند تلاش می‌کنیم با هم‌اندیشی، کار و توان بیش‌تر، بر آمار موفقیت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در همه حوزه‌های فناوری، کیفیت، تولید، کاهش هزینه‌ها، توسعه و نوآوری بیفزاییم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق، افزایش تولید، توسعه، ارتقای کیفیت، تنوع سبد محصولات و تولید انبوه خودرو جدید در دستور کار سال ۱۴۰۳ قرار دارد تا این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی، سرآمد باشد.

اینجانب فرا رسیدن نوروز و بهار ۱۴۰۳ را به یکایک شما سنگربانان عرصه صنعت در سراسر گروه صنعتی ایران‌خودرو و خانواده‌های گرانقدرتان تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار، تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) و سالی سرشار از رحمت‌الهی، برکت، آرامش، تندرستی و سرافرازی را برایتان خواستارم.

همچنین از تلاش‌های صادقانه و بی‌بدیل‌ صنعتگران، در مسیر اعتلا و ارتقای صنعت خودروسازی کشور، از سویدای جان قدردانی کرده و اطمینان دارم در سال جدید با بهره‌گیری از خرد و توان صنعتگران کشور، روزهای ماندگاری را رقم خواهیم زد.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.