• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران؛ همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه سال جاری و راهکارهای بهبود عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد

  • کد خبر : 78242
  • 15 مهر 1402 - 14:00
با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران؛ همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه سال جاری و راهکارهای بهبود عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان رضوی به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد و مسئولان بانک ملی ایران در جریان برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد ، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک را گسترش و توسعه تحول دیجیتال و ارائه مطلوب ترین و شایسته ترین خدمات غیرحضوری به مشتریان خواند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این همایش ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در صنعت بانکداری نوین باید به موضوعات فناوری جدید فکر کرد و برای آن راه حل داشت تا مانع پیشرفت نشوند.

وی در این همایش به حل مشکلات بخش فناوری بانک در قالب یک کارگروه اشاره کرد و گفت: تمامی ارکان، اجزاء و شرکت‌های ابزاری بانک در حوزه فناوری امسال برای موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در اختیار بانک هستند.

 نجارزاده با برشمردن این نکته که کارکنان بانک ملی ایران نزدیک به یک قرن تلاش توانسته‌اند تصویری درست از بانکداری مطلوب به جا بگذارند، گفت: با تلاش‌های مدیران ارشد بانک و استفاده از ظرفیت‌های قانونی امسال با جذب نیروهای تازه نفس، تحول خوبی در شعب به منظور کاهش کسری کادر رخ خواهد داد.

دکتر نجارزاده به توسعه تکنولوژی و راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های نوین در بانک اشاره کرد و گفت: به‌کارگیری سامانه‌های نوین در بانک ضمن افزایش جذب منابع و ارتقای خدمت‌رسانی مشکل کسری کادر در شعب را نیز حل خواهد کرد.

وی در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان استان خراسان رضوی به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت .

وی ضمن قدردانی از هم‌افزایی و نقش‌آفرینی مطلوب و مناسب شعب و تمامی واحدهای بانک که در پیشبرد اهداف و راهبردهای بانک در سال گذشته مؤثر بودند، با اشاره به دغدغه‌ها و موانع موجود، مهم‌ترین سیاست ها و اولویت‌های جدید بانک را در سال جدید تبیین کرد.

وی با توصیف این مطلب که با همدلی، انسجام، همکاری و تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک سال گذشته موفقیت حاصل شد، افزود: امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌ های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌ خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع ترفیعات و انتصابات در بانک نیز براساس شایستگی و کارنامه عملکرد همکاران دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترین دارایی بانک را نیروی انسانی آن دانست وافزود: در نیمه دوم سال تعدادی نیروی تازه نفس به جمع همکاران بانک ملی ایران اضافه خواهند شد تا حدودی کسری کادر در بانک مرتفع شود.

دکتر نجارزاده در ادامه سخنان خود بر ضرورت ارائه محصول و خدمات مالی به اتباع، سرعت‌بخشی به راه‌اندازی سامانه جامع تسهیلات، بهبود معیشت همکاران و توسعه سامانه‌های بانک تأکید کرد.

در ادامه این همایش نیز، کارکنان نظرات، محدودیت ها و موانع موفقیت شعب را بیان کردند .

در بخشی از این همایش پنل تخصصی با حضور حسن مونسان عضو هیأت مدیره و معاون‌امورشعب، محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول، نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری، علی رضا گچ پز زاده عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل، حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع و احمد علیخانی دهقی رئیس اداره کل عملیات بانکی برگزار شد که به بیان مسائل و موضوعات مطروحه پرداخته شد و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.

 گزارش عملکرد بخش های مختلف استان توسط حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و همچنین شاخص های عملکردی اداره امور شعب استان خراسان رضوی توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، این همایش با تقدیر از همسر شهید محمدرضا سنجرانی اولین شهید مدافع حرم در شبکه بانکی و معرفی کارکنان موفق در استان خراسان رضوی به پایان رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.