• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

با اپلیکیشن Samsung Food بیشتر آشنا شوید

  • کد خبر : 76904
  • 15 شهریور 1402 - 18:13
با اپلیکیشن Samsung Food بیشتر آشنا شوید

تجربه آشپزی در آشپزخانه بسیار ارزشمند و لذت‌بخش است. اما نکات و موارد بسیاری نیز وجود دارد که برای دست یافتن به این تجربه ارزشمند باید به آن توجه کرد. نکاتی که شامل دستورالعمل‌های متنوع و زیادی می‌شود که ممکن است باعث گمراهی آشپزهای تازه‌کار را فراهم کند، شما چطور با این موارد کنار می‌آیید؟ چگونه چیزهایی را که در کابینت و یخچال وجود دارد را مدیریت می‌کنید؟ یا اصلا هنگام تهیه یک غذای کاملا جدید از کجا شروع می‌کنید؟ اگر از یافتن پاسخ این سوال‌ها خسته شده‌اید، شرکت سامسونگ به شما اپلیکیشن Samsung Food را معرفی می‌کند.

شرکت سامسونگ هفته گذشته به طور رسمی، اپلیکیشن Samsung Food را با امکان پشتیبانی از هشت زبان زنده در دسترس کاربران ۱۰۴ کشور جهان قرار داد.

Samsung Food یک پلتفرم مدیریت غذای جامع و مبتنی بر هوش مصنوعی است که به سرآشپزهای کنجکاو خانگی در هر قدم، از لیست خرید گرفته تا میز شام کمک می‌کند. این اپلیکیشن دارای ۱۶۰ هزار دستورغذای متنوع است و هر آنچه برای آشپزی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید دستور‌العمل‌های ویژه خود را کشف، ذخیره و شخصی‌سازی کنید. بنابر این فرقی نمی‌کند که شما فردی پر اشتها باشد یا یک وگان ماجراجو و یا حتی یک آشپز تازه‌کار، با Samsung Food به اپلیکیشنی دسترسی داید که هر سبکی از زندگی را راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند.   

بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2023 برلین از نزدیک با دموی خدمات جدید سامسونگ در غرفه این شرکت آشنا می‌شوند و به‌طور مستقیم امکاناتی که Samsung Food برای پخت‌و‌پز در خانه ارائه می‌دهد را تجربه می‌کنند.

Samsung Food برای هر ذائقه و سبکی پیشنهاد دارد

ترجیحات غذایی ما بخش بزرگی از نحوه زندگی ما را تشکیل داده و جنبه‌هایی از شخصیت ما را به سایرین نشان می‌دهد. در این بخش Samsung Food یک قسمت ویژه و شخصی‌سازی شده در اختیار هر کاربر قرار می‌دهد. هر کاربری براساس ذائقه و سبک غذایی مخصوص خود به دستور غذایی منحصربه‌فردی دسترسی دارد.

با استفاده از عملکرد شخصی‌سازی دستور غذای Samsung Food، به طور خودکار دستور‌العمل‌ها تنظیم می‌شود. بنابراین اگر یک فرد وگان باشید دستور‌العمل‌ها به طور خودکار بر اساس نسخه‌های مخصوص گیاهخواری پیشنهاد می‌شود؛ این عملکرد می‌تواند حتی برنامه غذایی را با مواد جایگزین اما همان فواید و خواص نیز پیشنهاد دهد.

همچنین اگر به چیزی ساده‌تر یا سریع‌تر برای تهیه نیاز دارید، تنها با یک ضربه، این اپلیکیشن می‌تواند فرآیند را برای شما ساده کند یا زمان پخت‌وپز را کاهش دهد. این اپلیکیشن حتی می‌تواند یک دستور غذا را تنظیم کند تا از نظر کالری و موارد تغذیه‌ای متعادل‌تر شود، بخش‌های مواد تشکیل‌دهنده را به فهرست خرید تبدیل کند یا غذاهای ترکیبی مانند یک دستور پخت ایتالیایی با ظاهر کره‌ای ایجاد کند.    

اپلیکیشن Samsung Food در آینده نزدیک برای کاربران گلکسی حتی بهتر نیز می‌شود. این برنامه می‌تواند با Samsung Health برای ایجاد توصیه‌های غذایی مناسب بر اساس عواملی مانند BMI، تناسب اندام و مصرف کالری همگام شود و به شما کمک کند تا با حفظ یک رژیم غذایی متعادل و مغذی، به اهداف شخصی خود دست یابید.

آشپزخانه خود را به هم متصل کنید

فرض کنید در یک رستوران جدید هستید و غذای ویژه‌ای سفارش می‌دهید که قبلاً هرگز نخورده‌اید. وقتی این غذا را می‌خورید بسیار خوشمزه است و هوس می‌کنید تا آن را در خانه‌تان هم پخته و با خانواده میل کنید، اما دستور پخت غذا را نمی‌دانید. به لطف فناوری Vision AI، اپلیکیشن Samsung Food می‌تواند غذاها را تنها بر اساس تصاویر تشخیص دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس با دوربین گوشی خود بگیرید، سپس Samsung Food غذا را شناسایی می‌کند، در مورد مواد تشکیل‌دهنده آن به شما می‌گوید، لینک‌ها و صفحاتی برای تهیه آن ارائه می‌دهد و در نهایت آن را در مجموعه شخصی شما ذخیره می‌کند.

فناوری Vision AI همچنین مواد تشکیل‌دهنده را تشخیص می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید دستورالعمل‌هایی را پیدا کنید که مطابق با مواد موجود در یخچال‌تان است و به سرعت آن را بپزید.

برای کسب تجربه‌های جدید در خانه، Samsung Food طیف وسیعی از لوازم خانگی سامسونگ را در طول فرآیند پخت‌وپز به هم متصل می‌کند. بنابراین دستورالعمل‌هایی که ذخیره کرده‌اید همگی از طریق لوازم متصل نیز قابل مشاهده است که این موارد از اپلیکیشن Samsung Food در گوشی همراه شما تا نمایشگر لمسی یخچال‌های سری Bespoke Family Hub سامسونگ را شامل می‌شود. شما حتی می‌توانید تنظیمات آشپزی را مستقیماً از اپلیکیشن به لوازم آشپزخانه سامسونگ نیز ارسال کنید.

اپلیکیشن Samsung Food همچنین به شما امکان می‌دهد تایمرها را تنظیم کنید، فر را از قبل گرم کنید و پیشرفت غذا را در حین پخت آن نظارت کنید و تمامی این‌ها از طریق گوشی یا یخچال Family Hub شما انجام می‌گیرد.

اشتراک‌گذاری غذاها 

اکثر افراد هنگامی که به سطح حرفه‌ای در پخت غذای مشخصی می‌رسند و به دستورالعمل آن مسلط می‌شوند، آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و به گفت‌وگو راجع به آن می‌پردازند. البته که Samsung Food این مرحله را دگرگون کرده است. اکنون کاربران می‌توانند با جامعه جهانی طرفداران غذا در ارتباط باشند و با انتشار اکتشافات، علایق و خلاقیت‌های خود پایگاه داده Samsung Food را به صورت ارگانیک توسعه دهند و مطمئن شوند که هیچ‌کس از غذای منحصر به‌فرد آن‌ها غافل نمی‌ماند.

در اپلیکیشن Samsung Food کاربران همچنین می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند و علاوه بر آن حساب Samsung Food تولیدکنندگان محتوا و بلاگرهای موردعلاقه خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف بیابند. کاربران حتی می‌توانند گروه‌های اختصاصی خود را نیز در این اپلیکیشن راه‌اندازی کنند تا افراد با علایق مشابه به آن‌ها بپیوندند؛ مانند گروه تهیه شیرینی‌ها و نان‌های بدون لبنیات، طرفداران غذاهای مکزیکی یا گروه‌های تغذیه سالم و مفید.  

اپلیکیشن Samsung Food با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جامع و فناوری پیشرفته هوش‌مصنوعی، سطوح جدیدی از سفارشی‌سازی و راحتی را به آشپزخانه می‌آورد. منتظر قابلیت‌های بیشتری از این اپلیکیشن در آینده باشید.

برای دانلود اپلیکیشن Samsung Food لطفا به https://get.samsungfood.com/download  مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.