• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک کارآفرین حامی نخستین رئالیتی شوی اقتصادی ایران

  • کد خبر : 75727
  • 31 مرداد 1402 - 8:20
بانک کارآفرین حامی نخستین رئالیتی شوی اقتصادی ایران

کارمانی، نخستین رئالیتی‌شوی اقتصادی ایران به زودی با کوشش سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد و حمایت بانک کارآفرین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ​​از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در برنامه کارمانی، کسب‌وکارهایی که واجد شرایط تامین جمعی هستند، بعد از ارزیابی‌های موشکافانه و نظارت‌های دقیق و اخذ مجوز شرکت فرابورس ایران بر روی سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد قرار می‌گیرند و به دنبال آن سرمایه‌گذاری برای مخاطبان برنامه امکان‌پذیر خواهد شد.

سقف تامین مالی جمعی در این برنامه برای هر طرح تا سقف ۲۵میلیارد تومان است. کسب‌وکارها طرح خود را حداکثر در یک بازه یک‌ساله به اجرا درآورده و مشارکت‌کنندگان را با مدل مشارکت در درآمد در سود خود سهیم می‌کنند.

تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) یک روش جذب سرمایه برای کسب‌وکارهاست که توسط آن سرمایه‌های خرد مردمی جمع‌آوری شده و برای توسعه آن کسب‌و‌کار به کار گرفته می‌شود. در این روش از تامین مالی، کسب‌وکارها سرمایه‌گذاران را در سود خود شریک خواهند کرد.

از سال ۹۷ بود که اولین قدم‌ها در زمینه تامین مالی جمعی در ایران برداشته شد و اولین قانون‌گذاری در این حوزه اتفاق افتاد و سکوهای تامین مالی جمعی به عنوان پلی میان مردم و سرمایه‌پذیرها تاسیس شدند.

در ایران، ۱۹ سکو دارای مجوز برای فعالیت هستند که کارن‌کراد با چهار سال سابقه فعالیت در این حوزه به عنوان برترین سکوی تامین مالی ایران در سال ۱۴۰۱ با همکاری و حمایت بانک کارآفرین، در قالب یک برنامه VOD اقدام به ساخت اولین رئالیتی‌شوی اقتصادی ایران کرده است. در این مسیر معاونت علمی ریاست جمهوری، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان نیز، طبق رسالت خود در نشر و گسترش مسئله اقتصاد دانش‌بنیان در این مسیر یاری می‌کند.

برنامه کارمانی به تهیه‌‌کنندگی محمدرضا رضائیان در  ۲۵قسمت تولید می‌شود و پژمان بازغی به عنوان مجری ایفای نقش خواهد کرد.

جهت ثبت نام و حضور در برنامه می توانید به نشانی https://www.karencrowd.com/kaarmoney.htmlمراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.