• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

0

بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

  • کد خبر : 106773
  • 24 شهریور 1404 - 16:19
بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، در مراسم گرامیداشت نود و هفتمین سالروز تأسیس این بانک با حضور پیشکسوتان، از نقش‌آفرینی چندین دهه کارکنان در توسعه نظام بانکی و اقتصاد کشور تقدیر کرد و اعتماد عمومی را مهم‌ترین سرمایه بانک ملی دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده با اشاره به حضور مؤثر کارکنان این بانک در مقاطع حساس، گفت: «همکاران بانک ملی همواره در کنار مردم بوده‌اند و حتی بازنشستگان نیز امروز آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی مجدد اعلام کرده‌اند؛ این نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری بزرگ خانواده بانک ملی است.»

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نیروی رسمی و شرکتی در بانک ملی مشغول به کار هستند، افزود: «سرمایه انسانی ارزشمند بانک با بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی و تجربیات پیشکسوتان، پشتوانه اصلی موفقیت‌های امروز بانک ملی محسوب می‌شود.»

مدیرعامل بانک ملی ایران، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی این بانک را حاصل تلاش‌های بی‌وقفه همکاران دانست و اظهار داشت: «اگر این تلاش‌ها نبود، بانک ملی به جایگاه کنونی خود نمی‌رسید.»

نجارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت رفع دغدغه‌های معیشتی همکاران و بازنشستگان، از تدوین آیین‌نامه‌های جدید در این خصوص خبر داد.

وی در پایان بر اجرای برنامه‌های مدون برای بهره‌مندی کارکنان و بازنشستگان از امکانات رفاهی در سطح شهر تأکید کرد و افزود: «حفظ و تقویت اعتماد اجتماعی، مهم‌ترین اولویت بانک ملی ایران است.»

شایان ذکر است حسن کاظمی،عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته ویژه همکاران بازنشسته ارائه کرد و معصومه کیانی،رئیس کانون بازنشستگان بانک ملی ضمن ارائه گزارش اقدامات، مطالبات و دغدغه‌های این کانون را برای مدیران عالی تشریح و خواستار رسیدگی به آنان شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=106773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.