• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۱هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

  • کد خبر : 73333
  • 21 تیر 1402 - 13:32
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۱هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور در سال جاری ۱۱هزار ۶۷۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مشمولان پرداخت کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از نهاد خانواده، پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.
دولت سیزدهم و به طور مشخص بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برنامه‌های مختلفی را برای تسهیل ازدواج و فرزندآوری جوانان اجرایی کرده‌اند. بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد متولی قرض‌الحسنه در کشور، در چنین مواقعی همواره به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار مجموعه دولت بوده است.
بر همین اساس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سه ماهه نخست سال جاری ۵۸۷۶ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۱هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. این بانک همچنین ۵۷۹۴ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۳۲۲۸ میلیارد ریال به مشمولان پرداخت کرده تا به سهم خود گامی در راستای حمایت از افزایش جمعیت کشور برداشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.