• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی کسب‌وکارهای خرد است

  • کد خبر : 73815
  • 28 تیر 1402 - 15:12
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی کسب‌وکارهای خرد است

نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های پیشرو در پرداخت بی‌وقفه وام و ارائه خدمات مالی در راستای کمک و حمایت از کسب‌وکارهای خرد و فرصت‌های شغلی در کشور است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «فتح‌الله توسلی» نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تقدیرکرد.
وی در دیدار با مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان، این بانک را الگویی موفق در رونق تولید و توسعه کسب‌وکارهای خرد دانست و بر لزوم همکاری نهادهای حاکمیتی با بانک و تسهیل پرداخت وام‌های خرد برای حل مشکلات مردم تأکید کرد.
«توسلی» نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم حمایت بانک‌ها از مشاغل خانگی در کشور، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو بانک‌های پیشرو در پرداخت بی‌وقفه وام و ارائه خدمات مالی در راستای کمک و حمایت از کسب‌وکارها و فرصت‌های شغلی در کشور است.
وی ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان حامی توسعه و اشتغال‌زایی مولد و پایدار در کشور، همواره از ارائه وام‌های تکلیفی استقبال می‌کند.
«مرتضی بهاروند» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز با اشاره به خدمات بانک، گفت: بیش از ۷۶۷ زوج جوان در استان از وام‌های ازدواج این بانک با رقم بیش از ۱۰۰۰میلیارد ریال در سال گذشته بهره‌مند شده‌اند.
وی ادامه داد: در ۳ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶۴ فقره وام ازدواج در استان همدان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۰‌درصد رشد کرده است.
«بهاروند» با تأکید بر اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اولویت قراردادن مسائل اقتصادی و معیشتی دهک‌های پائین به‌طور ویژه تأمین ‌مالی اقشار کم‌برخوردار را از طریق وام‌های قرض‌الحسنه مد نظر قرار داده، خاطرنشان ساخت: درحمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز ۵۸۶ فقره وام اشتغال و کارآفرینی با رقم ۷۷۰میلیارد ریال در همدان پرداخت شده است.
وی افزود: متقاضیان دارای شرایط دریافت وام، می‌توانند در سامانه ضمان اعتبارسنجی انجام دهند و بدون ضامن از وام‌های این بانک بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.