• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بانک صادرات ایران با مگاموتور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

  • کد خبر : 84269
  • 08 بهمن 1402 - 12:49
بانک صادرات ایران با مگاموتور تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

​بانک صادرات ایران به منظور حمایت از رونق تولید و تامین مالی شرکت‌های قطعه‌ساز خودرو، با مگاموتور تفاهم‌ناهمه همکاری امضاء کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری این بانک با شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل سایپا (مگاموتور) در نشستی با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، مهدی اقبالی راد عضو هیئت‌مدیره، سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب، محمد وطن‌پور معاون بانکداری جامع و غلامرضا طالبیان رئیس اداره کل بانکداری شرکتی و همچنین سیدمرتضی منتظرالمهدی، مدیرعامل و رئیس‌هیئت‌مدیره مگاموتور و مدیران ارشد این شرکت، با هدف گسترش همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و تجربیات در تامین مالی زنجیره تولید این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه، به امضاء رسید.

محسن سیفی در این نشست گفت: بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های بزرگ ایران، از جمله مجموعه بزرگ در حوزه سیاست‌گذاری پولی کشور است و مجموعه مگاموتور نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سایپا، شریک تجاری مهم و باسابقه‌ای برای این بانک بوده و ازاین رو نگاه بانک به این مجموعه، یک نگاه راهبردی است.

سیفی با اشاره به اینکه تجربیات بانک صادرات ایران در زمینه تعامل و تامین زنجیره مالی صنعت خودرو، امروز به یکی از پتانسیل‌های ویژه در این بانک تبدیل شده است، سرعت بیشتر و کیفیت بهتر در تعامل و همکاری با مگاموتور را زمینه‌ساز پیشرفت و خدمت بیشتر به صنعت خودرو و مردم کشور دانست.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های این بانک برای حمایت از مجموعه مگاموتور، برای تامین مالی زنجیره تولید در این شرکت اعلام آمادگی کرد.

در این نشست همچنین سیدمرتضی منتظرالمهدی با ارائه گزارشی از زنجیره تامین تولیدات این شرکت برای شرکت سایپا، پارس خودرو و سایر تولیدکنندگان خودرو، با استقبال از انعقاد این تفاهم‌نامه، نیاز صنعت خودرو به تعامل بیشتر با بانک‌ها در زمینه خدمات ارزی و ریالی را مورد توجه قرار داد و گفت: به دنبال این هستیم که پیرو منویات مقام معظم رهبری را به صورت کامل و شایسته انجام دهیم و تولید را در صنعت خودرو افزایش دهیم.

او با اشاره به تنگناهای تحمیل شده به بخش‌های مختلف صنعت از جمله صنعت خودرو، افزود: در تلاش هستیم تا با افزایش تولید نسبت به سال‌های قبل، خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم و تعامل با نظام بانکی و از جمله بانک صادرات ایران برای شرکت مگاموتور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مگاموتور با بیان اینکه ۳۵۰ شرکت در زیرمجموعه این شرکت به صورت روزانه به ساخت قطعات مشغول هستند، امضای تفاهم‌نامه با بانک صادرات ایران را اقدام مناسبی برای سرعت دادن به تولیدات این شرکت و کمک به صنعت خودرو کشور ارزیابی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.