• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

بانک صادرات ایران با تمامی ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت خواهد کرد

  • کد خبر : 99951
  • 18 دی 1403 - 8:06
بانک صادرات ایران با تمامی ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت خواهد کرد

بانک صادرات ایران از تمامی ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی برای رسیدن به بانکداری هوشمند استفاده خواهد کرد و در این راه فرهنگ‌سازی‌های لازم باید برای مشتریان، کارکنان و سیاست‌گذاران و حکمرانان پولی با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در نشست تخصصی افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش ایران که با عنوان «راهبردهای هوش مصنوعی از منظر مدیران بانکی» با حضور مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: چاره‌ای جز حرکت پرشتاب از سمت بانکداری سنتی به سمت بانکداری هوشمند نداریم و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های فناوری اطلاعات، هوشمندسازی و هوش مصنوعی استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: بانکداری سنتی در حالی از شکل سنتی به الکترونیک، دیجیتال و هوشمند در حال تغییر است که طول عمر یک تکنولوژی تنها چند ساعت است. این در حالی است که فاصله بین اولین اختراع بشر و دومین اختراعش چندین سال بوده اما امروز در هر ساعت با چند اختراع مواجه هستیم و سرعت اختراعات و حوزه فناوری با دهه‌ها و دوران‌های گذشته قابل مقایسه نیست.
مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: برای اینکه در جایگاه درستی برای رسیدن به بانکداری هوشمند قرار بگیریم، باید به نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم دسترسی داشته باشیم. همه بانک‌ها تمایل دارند که از هوش مصنوعی استفاده کنند اما آیا ابزارها و ساختارهای لازم برای این کار در اقتصاد ایران وجود دارد؟
سیفی گفت: برای تحقق این هدف به ابزارها، محیط و ساختارهای مناسب نیاز است که بسیاری از زیرساخت‌ها در اختیار بانک‌ها نیست و فراتر از اختیارات آنها است.
وی با تأکید بر اینکه باید برای مشتریان، کارکنان، قانون‌گذاران و حکمرانان پولی فرهنگ‌سازی دقیقی صورت بگیرد، ابراز داشت: آیا همه مردم ما در اقصی نقاط کشور به اینترنت با کیفیت و پرسرعت دسترسی دارند؟ باید فرهنگ‌سازی کافی در بین کارکنان و بدنه بانک‌ها نیز انجام شود تا روند هوشمندسازی با مقاومت کمتری روبه‌رو گردد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.