• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بانک صادرات ایران با آسیاتک تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد

  • کد خبر : 83452
  • 20 دی 1402 - 17:51
بانک صادرات ایران با آسیاتک تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد

همزمان با سومین روز از نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت انتقال داده‌های آسیاتک امضا شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی در سومین روز از نمایشگاه تراکنش ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با حضور مهدی اقبالی‌راد عضو هیئت‌مدیره‌ این بانک و محمد جهانگیریان معاون مالی و عضو هیئت‌مدیره آسیاتک به امضا رسید.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در آئین امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمد وطن‌پور معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران و فریدون صالحیان، رئیس اداره‌کل بانکداری خرد و بازاریابی این بانک برگزار شد، با اشاره به نقشه راه تحول دیجیتال بانک صادرات ایران و تقویت زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای تسریع و تسهیل تراکنش‌های بانک، گفت: دیجیتالی شدن و حرکت به سوی خدمات غیرحضوری در بانک صادرات ایران مراحل مطلوبی را طی می‌کند و انعقاد تفاهم‌نامه برای تبادل تجربیات و مشارکت جدی بانک در طرح‌های نوین و توسعه‌ای در این صنعت از جمله اتفاقات مثبت در روند برگزاری نمایشگاه‌های این صنعت است.
مهدی اقبالی‌راد افزود: ایجاد ارزش افزوده برای شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات از جمله اهداف بانک در قالب این نوع همکاری‌ها است.
او تاکید کرد: ظرفیت‌های متنوع بانک صادرات ایران از جمله در بخش فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان، نوبانک و همکاری با شرکت‌های صنعت مالی، بانکی و حوزه پرداخت فراهم است و این بانک برای همکاری با فعالان این صنعت آمادگی دارد.
نهمین نمایشگاه تراکنش ایران ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری با حضور فعالان صنعت پرداخت در محل مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.