• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بانک شهر پیوندی مستحکم با خانواده میراث فرهنگی دارد

  • کد خبر : 81131
  • 07 آذر 1402 - 15:03
بانک شهر پیوندی مستحکم با خانواده میراث فرهنگی دارد

دبیر دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با اشاره به حمایت های همه جانبه بانک شهر از این دوره جشنواره، گفت: این بانک پیوندی مستحکم با خانواده میراث فرهنگی دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علیرضا تابش با تاکید بر توجه ویژه بانک شهر به حوزه مسئولیت اجتماعی، عنوان کرد: دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شهر قزوین و با کمک ها و حمایت های بانک شهر برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره اول جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شهر یزد برگزار شد و دومین دوره آن در قزوین و طی روزهای آینده برگزار خواهد شد، افزود: فراخوان این رویداد ملی در تیرماه منتشر و تا نیمه مهرماه آثار هنرمندان در بخش‌های مختلف دریافت شد. همکاران ما در دبیرخانه، در پنج بخش رادیو تلویزیون، سینما، هنرهای نمایشی، کتاب و پایان‌نامه و هنرهای رایانه‌ای پذیرای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بودند. در این مدت حدود ۲ هزار اثر دریافت شد و در این میان، فراوانی استانی را شاهد هستیم.
تابش تصریح کرد: بالاترین میزان مشارکت در استان‌های تهران، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی بوده است. البته از میان شرکت‌کنندگان در این فراخوان، نهادها و موسسه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز از استان‌ها حاضر بودند.
وی گفت: آیین پایانی این جشنواره از فردا ۸ آذر ماه آغاز خواهد شد و تا روز ۱۰ آذر ادامه دارد، بخش‌های مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است از جمله اینکه آثار برگزیده جشنواره در سینما بهمن اکران خواهد شد.
دبیر دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در پایان با قدردانی از حمایت های بانک شهر برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ،خاطرنشان ساخت: قطعا از ظرفیت های این بانک برای تولید محتوا در حوزه میراث فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.