• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

بانک توسعه تعاون در پرداخت وام ازدواج ۱۶۵ درصد تحقق برنامه داشته است

  • کد خبر : 94677
  • 01 مهر 1403 - 15:36
بانک توسعه تعاون در پرداخت وام ازدواج ۱۶۵ درصد تحقق برنامه داشته است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت بانک در پرداخت وام ازدواج ۱۶۵ درصد تحقق برنامه داشته است.

حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته تطبیق اظهار داشت:این بانک تکالیف اعتباری و مسئولیت های اجتماعی عملکردی کامل، جامع و شفاف داشته است و تکالیف را در حد کاملی انجام داده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون در وام ازدواج جوانان ۱۶۵ درصد سهمیه را پرداخت نموده و فراتر از برنامه پیش رفته است، همین رویکرد مثبت در سایر حوزه های تکلیفی و مسئولیت اجتماعی وجود داشته است.
البرزی تصریح کرد: فرآیندهای اعتباری، قراردادهای عاملیت، صورت های مالی، اقدامات فناورانه و کلیه عملیات بانکی در شفافیت و در چارچوب قوانین انجام می پذیرد و مراتب اطلاع رسانی، گزارشگری و ارائه اطلاعات عملکردی با جدیت در حال انجام است.
این مقام بانکی یادآور شد: واحدهای ستادی مرتبط در کمیته های تخصصی همواره شفافیت و گزارشگری را مد نظر دارند و با محوریت اداره آمار و اداره کل ارزیابی عملکرد و سایر واحدهای مرتبط فرآیند افشای اطلاعات مالی بانک برای ذینفعان، سهامداران دولتی و عموم مشتریان و مردم صورت می پذیرد و عمدتا از طریق سایت بانک قابل مشاهده است.
البرزی گفت: با توجه به این که ۹۱ درصد تراکنش های بانک توسعه تعاون به صورت دیجیتال و غیر حضوری است و عمده مشتریان در همین فضا فعالیت می کنند، لذا عمده گزارشگری و اطلاع رسانی نیز بر پایه مراجعه به سایت و به صورت الکترونیک است، البته در مراجعات حضوری نیز بر اساس رعایت حقوق شهروندی وظیفه داریم پاسخگویی کامل را داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.