• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

بانک‌ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب‌و‌کار هستند

  • کد خبر : 59455
  • 12 آذر 1401 - 16:46
بانک‌ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب‌و‌کار هستند

سرپرست بانک سینا در دیدار با رؤسای شعب آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: بانک‌ها در سیستم بانکداری کشور، ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: تحول در صنعت بانکداری در سطح دنیا و ایران با ورود فین‌تک‌ها در حوزه پرداخت و تحت تأثیر قرار دادن کسب‌و‌کار بانک‌ها با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و با عنایت به نو بودن و گسترش مدل‌های جدید کسب‌و‌کار و رشد شتابان این صنعت، بانک‌ها نیز در سیستم بانکداری کشور ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.
وی مدیریت نرخ سود و کنترل رشد دارایی‌ها از سوی بانک مرکزی را از اتفاقات مهمی دانست که در نظام بانکی رخ داده و عمده هدف این سیاست‌ها مدیریت رشد نقدینگی در کشور است.
فتحعلی با اشاره به تدوین برنامه تحول کسب‌وکار بانک سینا، این سیرتحولی را سه ساله توصیف کرد و گفت: عمده مشکلات کسب‌وکاری بانک شناسایی شده و برنامه‌های تحول حول راهکارهای رفع مشکلات و نگاه به کسب‌وکار نوین بانکداری در دست تدوین است.
وی توسعه بانکداری دیجیتال را از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بانک عنوان کرد و اذعان داشت: عدم استفاده از ظرفیت‌ اثربخش بانکداری دیجیتال، عدم وجود برنامه بانکداری پلتفرمی و نیز عدم وجود نظام اثربخش توسعه سرمایه انسانی و مدیریت استعداد در بانک از مشکلات مورد توجه در طرح راهبردی بانک است.
وی با تأکید بر اهمیت اجرای بانکداری دیجیتال گفت: باید بخشی از فعالیت‌های بانک به بانکداری دیجیتال اختصاص یابد و از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.
وی به اهمیت رضایتمندی مشتری و وفاداری آن‌ها به سازمان اشاره کرد و گفت: هوشمندی در مدیریت مشتری، بالفعل ساختن مشتریان بالقوه، مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه خطوط مدون و یکپارچه کسب‌‌وکار برای مشتریان هدف از دیگر برنامه‌ها و اهداف برنامه‌های راهبردی بانک سینا است.
مدیرعامل، اعضای هیئت‌عامل و تعدادی از مدیران ستادی در سفر به استان آذربایجان شرقی و اردبیل، از همه شعب این استان‌ها بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.