• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

  • کد خبر : 100039
  • 19 دی 1403 - 18:29
بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

بانک‌آینده با بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌های فن‌آوری اطلاعات و هوش‌مصنوعی گام‌های بلندی به سوی بانکداری هوشمند برمی‌دارد و در این مسیر فرهنگ‌‌سازی برای مشتریان‌ وکارکنان در اولویت قراردارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده در نشست تخصصی افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش ایران روز دوشنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۳ با موضوع راهبردهای هوش مصنوعی از منظر مدیران بانکی اظهارداشتند، بانک آینده با استفاده از گفتگوی آنلاین (chatbot) در برنامه کاربردی(اپلیکیشن) کیلید بانک آینده سوالات مطرح‌شده مشتریان خود را به صورت آنلاین توسط هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد و در بحث احراز هویت مشتریان (kyc)، مشتریان خدمت مورد نظر خود را به صورت آنی دریافت می‌نمایند.
ایشان افزودند؛ تکنولوژی و تحولات در فن‌آوری‌ها از مدت‌ها پیش در حال توسعه است و هر چه پیش می‌رویم سرعت آن افزایش غیر قابل تصوری پیدا می‌کند و با توجه به نیاز نسل امروز در خصوص تکنولوژی از جمله سرعت‌، و شخصی‌سازی، ضرورت دارد که از هوش مصنوعی برای تحقق و برآورده شدن نیازهای آنان استفاده کنیم. دکتر اسکندری اظهار داشتند، نسل امروز انتظار دارد فرآیندهای بانکی مانند انتقال‌وجه، افتتاح حساب یا دریافت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و هوشمندانه از طریق بانکداری دیجیتال و هوش مصنوعی انجام شود.
مدیر‌عامل بانک‌آینده، تأکید کردند استفاده از هوش مصنوعی در سیستم بانکی دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام و اجبار است و برای دستیابی به جایگاه مناسب در مسیر بانکداری هوشمند باید زیرساخت و امکانات لازم برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی توسط نظام بانکی فراهم گردد. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.