• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

  • کد خبر : 100039
  • 19 دی 1403 - 18:29
بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

بانک‌آینده با بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌های فن‌آوری اطلاعات و هوش‌مصنوعی گام‌های بلندی به سوی بانکداری هوشمند برمی‌دارد و در این مسیر فرهنگ‌‌سازی برای مشتریان‌ وکارکنان در اولویت قراردارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده در نشست تخصصی افتتاحیه دهمین نمایشگاه تراکنش ایران روز دوشنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۳ با موضوع راهبردهای هوش مصنوعی از منظر مدیران بانکی اظهارداشتند، بانک آینده با استفاده از گفتگوی آنلاین (chatbot) در برنامه کاربردی(اپلیکیشن) کیلید بانک آینده سوالات مطرح‌شده مشتریان خود را به صورت آنلاین توسط هوش مصنوعی پاسخ می‌دهد و در بحث احراز هویت مشتریان (kyc)، مشتریان خدمت مورد نظر خود را به صورت آنی دریافت می‌نمایند.
ایشان افزودند؛ تکنولوژی و تحولات در فن‌آوری‌ها از مدت‌ها پیش در حال توسعه است و هر چه پیش می‌رویم سرعت آن افزایش غیر قابل تصوری پیدا می‌کند و با توجه به نیاز نسل امروز در خصوص تکنولوژی از جمله سرعت‌، و شخصی‌سازی، ضرورت دارد که از هوش مصنوعی برای تحقق و برآورده شدن نیازهای آنان استفاده کنیم. دکتر اسکندری اظهار داشتند، نسل امروز انتظار دارد فرآیندهای بانکی مانند انتقال‌وجه، افتتاح حساب یا دریافت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و هوشمندانه از طریق بانکداری دیجیتال و هوش مصنوعی انجام شود.
مدیر‌عامل بانک‌آینده، تأکید کردند استفاده از هوش مصنوعی در سیستم بانکی دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام و اجبار است و برای دستیابی به جایگاه مناسب در مسیر بانکداری هوشمند باید زیرساخت و امکانات لازم برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی توسط نظام بانکی فراهم گردد. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.