• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید وزیر صمت از طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در استان سمنان

  • کد خبر : 75210
  • 22 مرداد 1402 - 13:00
بازدید وزیر صمت از طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در استان سمنان

وزیر صنعت، معدن و تجارت که به اتفاق هیات همراه روز پنجشنبه نوزدهم مردادماه به استان سمنان سفر کرده بود، از چندین طرح صنعتی در این استان که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، بازدید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عباس علی آبادی وزیر صمت از شرکت های رویان دارو، تولیدی صنعتی عقاب افشان، صنایع اتومبیل سازی فردا و سنگ کاران نوین سمنان که از سوی بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده اند، بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت های مزبور قرار گرفت.
همچنین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور وزیر صمت و جمعی از فعالان بخش اقتصادی و کارآفرینان استان در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان تشکیل و هاشمی استاندار سمنان از عملکرد بانک صنعت و معدن در استان یادشده قدردانی نمود.
در این نشست، که با حضور مسؤلان استانی برگزار شد، مدیر استانی این بانک طی گزارشی به تشریح عملکرد این بانک پرداخت و درخواست هایی شامل تامین منابع مالی بانک از طریق افزایش سرمایه، تمرکز حسابهای شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت نزد بانک، تامین منابع ارزی از محل ارزهای صادراتی شرکت های تحت مدیریت وزارت صمت و مسایل مربوط به بدهی غیرجاری ارزی مشتریان از محل منابع تسهیلات صندوق توسعه ملی که با عاملیت این بانک پرداخت شده را مطرح نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.