• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

1

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه مشهد

  • کد خبر : 25712
  • 06 مهر 1400 - 13:27
بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه مشهد

مدیرعامل شرکت بیمه دی با همراهی تعدادی از مدیران، از شعبه مشهد بازدید به عمل آورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ ‏محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در این نشست ضمن تقدیر از خدمات همکاران شعبه مشهد در جهت ایجاد تحول و روند رو به رشد این شعبه، به دستاوردهای شرکت در سال های اخیر پرداخت و افزود: یکی از نقاط قوتی که شرکت در ماه های گذشته کسب کرده است افزایش سرمایه از ۲۵۰ به ۵۹۵ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت شرکت بوده است.
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه دی در ادامه سیاست های شرکت در سه سال گذشته را تشریح نمود و تاکید کرد: با وجود تمام مزیت های معنوی و مادی که از مگا پروژه قرارداد جبران عاید شرکت شده است، همکاران باید در راستای برنامه های کلان شرکت، همت مضاعفی درخصوص افزایش نسبت فروش غیر جبران بگمارند. البته خوشبختانه این مهم در سال های گذشته از نسبت ۷ به ۱ در انتهای سال ۹۶ به نسبت ۳ به ۱ در انتهای سال ۹۹ رسیده که به نوبه خود موفقیت مهمی در دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت در زمینه افزایش فروش به حساب می آید.
وی در پایان با تاکید بر خدمات رسانی شایسته به مشتریان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، مشتری مداری را یکی از مهم ترین اصول شرکت دانست و از همه همکاران و شبکه فروش خواست تا این مهم را در همه فرآیندهای کاری مد نظر قرار دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.