• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارخانه‌های آذرآب و واگن پارس اراک

  • کد خبر : 30939
  • 06 آذر 1400 - 13:37
بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارخانه‌های آذرآب و واگن پارس اراک

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که برای شرکت در جلسه‌ای با فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به استان مرکزی رفته است، از کارخانه های آذرآب و واگن پارس اراک بازدید کرد.

اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدیدها با کارگران شاغل در این دو شرکت بزرگ صنعتی به گفتگو پرداخت و از تلاش‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.
علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس و محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را در این بازدیدها همراهی کردند.

واگن پارس یک افتخار ملی است
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طی سخنانی در شرکت واگن پارس اراک از تلاش‌ها و زحمات کارگران و مهندسان این مجموعه قدردانی کرد و گفت: شما عزیزان فعال در عرصه تولید و سازندگی کشور ولی‌نعمتان ما هستید و سازمان تأمین اجتماعی به خدمت رسانی به شما افتخار می‌کند.
موسوی با بیان اینکه شرکت واگن پارس در توسعه و اعتلای کشور نقش دارد، افزود: بومی سازی این صنعت مهم و افزایش سهم تولید داخل در صنعت واگن سازی کار بسیار ارزشمندی است و سازمان تأمین اجتماعی نیز به سهم خود برای گره‌گشایی و خدمت رسانی به بیمه شدگان این شرکت اقدام می‌کند و اگر مانعی برسر راه تولید و فعالیت حداکثری این شرکت باشد، به سهم خود برای رفع مشکلات اقدام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه قطار رجا، از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی، یکی از مشتریان واگن سازی اراک است و سعی می‌کنیم که از ظرفیت این مجموعه برای همکاری بیشتر استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: کارخانه واگن پارس یک افتخار ملی  در عرصه تولیدات داخلی است‌ ‌و این امر می تواند یک الگو برای بخش صنعت باشد. چرا که بیش از ۹۰ درصد تولید محصول در این کارخانه تولید داخل است و در برخی محصولات به ۷۰ درصد می رسد که امید است با استفاده از تمام ظرفیت ها  در این زمینه نیز به حداکثر تولید در داخل برسد.
موسوی افزود:  این اقدامات موثر نشان از آن دارد که در هر عرصه و حوزه که مانع زدایی و رفع موانع صورت گرفته است، با رشد و شکوفایی در آن واحد و مجموعه روبرو بوده ایم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.