• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

6

بازدید مدیرعامل بیمه تعاون از شعبه اردبیل

  • کد خبر : 69903
  • 31 اردیبهشت 1402 - 9:04
بازدید مدیرعامل بیمه تعاون از شعبه اردبیل

مدیرعامل بیمه تعاون از شعبه منتخب سال ۱۴۰۱ به لحاظ عملکردی بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت از شعبه اردبیل بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه بر «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد.
در این بازدید که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه اردبیل منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل و محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
گفتنی است مظلومی بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوب تر تأکید کرد.

در ادامه نمایندگان شعبه اردبیل نیز به بیان درخواست‌های خود پرداختند که از جمله مهم‌ترین موارد «تأسیس شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» بوده است.

شایان توجه است که وهاب اشرفیان از شهریور ۱۳۹۹ به عنوان مدیر شعبه اردبیل مشغول فعالیت بوده و نه تنها توانسته بود در همان سال به رتبه ۳ فروش بیمه نامه توقف کسب و کار در شرکت دست پیدا کند، بلکه در سال ۱۴۰۱ نیز شعبه اردبیل را به جایگاه نخست در تحقق هدف شعبه های برتر شرکت بیمه تعاون رسانید. همچنین رتبه دوم در لیگ مقایسه فروش استان‌ها در سال ۱۴۰۱ را نیز توانست در افتخارات شعبه اردبیل به ثبت رساند.

از دیگر سو این شعبه موفق شده است تا تعداد نمایندگان خود را از ۱۰ نفر به ۳۷ نفر در پایان سال ۱۴۰۱ رسانده و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز این میزان به ۴۲ نفر افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.