• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شعب مشهد

  • کد خبر : 78529
  • 20 مهر 1402 - 13:25
بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شعب مشهد

مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه همایش مدیران ارشد این بانک از سه شعبه برتر شهر مشهد مقدس بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی در این بازدید با کارکنان شعبه‌های مرکزی، سعدآباد و امامت دیدار و گفت‌وگو و از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان تشکر کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شعبه‌های مشهد قرار گرفت و ضمن شنیدن سخنان کارکنان در بخش‌های مختلف رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل مطرح شده ارائه کرد.

دکتر حسینی در بخشی از بازدیدها با مشتریان و سرمایه‌گذاران قدیمی بانک مسکن هم به گفت‌وگو پرداخت و به دغدغه‌ها و مشکلات مطرح شده پاسخ داد.

مدیرعامل بانک مسکن در این بازدیدها بر ارائه خدمات خالصانه کارکنان تاکید و اظهار کرد: کارکنان بانک مسکن با همه توان در راستای ارتقای خدمات جذب مشتری و منابع جدید تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد رشد و ارتقا تمام شعب بانک مسکن سراسر کشور باشیم.

وی همچنین به طراحی خوب شعبه‌های برتر بانک‌ مسکن مشهد اشاره و تصریح کرد: طراحی‌های خوب و زیبای شعب بانک مسکن در جذب شهروندان خیلی تاثیرگذار است که در شهر مشهد این فضا مهیا شده است و قطعاً مردم از خدمات متفاوت بانکی استقبال خیلی خوبی می‌کنند.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود به تلاش وافر کارکنان بانک مسکن اشاره کرد و افزود: همکاران ما در استان‌ها با وجود تمام تنگناهایی که وجود دارد، صادقانه تلاش می‌کنند تا رضایت کامل مشتریان را به دست آوردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.