• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

8

بازدید مدیران بیمه تعاون از شعبه اهواز

  • کد خبر : 66249
  • 20 اسفند 1401 - 10:08
بازدید مدیران بیمه تعاون از شعبه اهواز

مدیران بیمه تعاون با هدف بررسی چالش ها و اتخاذ راهکارهای مطلوب خدمت رسانی از شعبه اهواز بازدید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت از شعبه اهواز بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه بر «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد.
در این بازدید که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه اهواز منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ المان ورقائی، سرپرست فناوری اطلاعات؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ راشد رستمیان، رئیس اداره بازرسی؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان و سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
گفتنی است مظلومی بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوب تر تأکید کرد.

شایان توجه است که از خرداد ۱۴۰۰، حسین بارافکن به عنوان مدیر شعبه اهواز شرکت بیمه تعاون مشغول فعالیت بوده و در سال ۱۴۰۱ نیز این شعبه برای کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش خود دوره های گوناگونی برای رشته های «بیمه های زندگی»، «باربری، کشتی و هواپیما» و «اتومبیل» و نیز دوره های تقویت مهارت فروش را برگزار کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.