• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید مجری طرح توسعه روستایی وزارت ارتباطات از غرفه ایرانسل در تلکام ۲۰۲۳

  • کد خبر : 82823
  • 06 دی 1402 - 20:40
بازدید مجری طرح توسعه روستایی وزارت ارتباطات از غرفه ایرانسل در تلکام ۲۰۲۳

مهندس ایرج روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ بازدید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، غرفه ایرانسل در آخرین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، میزبان مهندس ایرج روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)، بود. وی در این بازدید، در جریان آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، فیبرنوری، نسل ۵٫۵ شبکه تلفن‌همراه ایرانسل، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال قرار گرفت.

روحی در جریان این بازدید با تقدیر از اقدام‌های ایرانسل در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، گفت: ایرانسل خدمات با کیفیتی در مناطق روستایی ایجاد کرده و میزان رضایت مردم در این مناطق از سایت‌های باکیفیتی که نصب و راه‌اندازی کرده، بسیار زیاد است. ایرانسل در تجهیز روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت همراه، مشارکت تأثیرگذاری داشته و امیدواریم با ادامه این مشارکت تا پایان سال بتوانیم اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات را جشن بگیریم.

ایرانسل با حضور در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که به صورت همزمان از ۲ تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، جدیدترین دستاوردهای شبکه ۵G و فیبرنوری FTTx، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم‌افزاری و منابع انسانی و همچنین سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.