• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

بازدید سر زده مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مدیریت استانی و شعبه اصفهان این بانک

  • کد خبر : 99706
  • 12 دی 1403 - 16:37
بازدید سر زده مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مدیریت استانی و شعبه اصفهان این بانک

دکتر شایان مدیرعامل بانک صنعت و معدن، روز سه شنبه یازدهم دیماه به صورت سر زده از مدیریت استانی و شعبه اصفهان این بانک بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر شایان چند روز پس از همایش سراسری مدیران این بانک و تأکید بر لزوم تعامل بیشتر با مدیریت های استانی و شعب و اهمیت بازدیدهای سر زده و نظارت مستمر بر کار آنان به استان اصفهان سفر کرد تا از نزدیک شنوای مشکلات این استان بوده و در جمع همکاران خود به بررسی راهکارهای حمایت مؤثرتر از بخش صنعت و معدن کشور بپردازد.
دکتر شایان با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی به درخواستهای مشتریان اظهار داشت: با توجه به پتانسیهای موجود در مدیریت های استانی و شعب و پس از اطمینان از دانش، تجربه و صلاحیت، اختیارات آنان افزایش خواهد یافت تا در خصوص درخواست های مشتریان با سرعت عمل بیشتری اقدام شود.
این مدیر ارشد بانکی همچنین به لزوم معرفی خدمات بانک صنعت و معدن در استان ها پرداخته و عنوان داشت: در این راستا می بایست با بهره مندی از ابزارهای تبلیغاتی و ارتباط صحیح با مشتریان و مسؤلان استانی نسبت به تشریح مزیت ها و گستره خدمات این بانک بپردازیم.
دکتر شایان تأکید کرد: در هنگام جذب مشتریان به خصوص مشتریان جدید، شناسایی و بررسی اهلیت و صلاحیت مشتری بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: ستاد بانک نیز، بایستی پاسخگوی درخواست های شعب و استان ها باشد؛ چراکه بانک در نهایت مکلف به پاسخگویی به مشتریان خود می باشد.
وی در پایان در خصوص انتصاب های جدید خاطرنشان کرد: تخصص، دانش و تجربه می بایست در انتصاب ها ملاک عمل باشد و مدیران و رؤسا بر اساس اصل شایسته گزینی انتخاب شوند تا بتوانند شایسته پروری را اجرا نمایند.
دکتر شایان سپس در جمع کارکنان مدیریت استانی و شعب این استان حضور یافت و در خصوص رفع مشکلات معیشتی و مسکن همکاران نیز به همفکری و تبادل نظر پرداخت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.