• امروز : سه شنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

6

بازدید سرپرست معاون فنی بیمه تعاون از شعبه البرز

  • کد خبر : 23378
  • 15 شهریور 1400 - 13:40
بازدید سرپرست معاون فنی بیمه تعاون از شعبه البرز

سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون به منظور نظارت و بررسی عملکرد و گفتگو با همکاران از شعبه البرز بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی شرکت در بازدید از شعبه البرز، ضمن تقدیر از تلاش های همکاران، بر استمرار کوشش و تلاش برای جلب حداکثری اعتماد مشتریان تأکید کرد.
باباکردی در این بازدید اظهار داشت: به منظور دستیابی به جایگاهی متعالی تر در صنعت بیمه و نیز رشد قابل توجه در تمامی رشته های بیمه ای، باید از تمام ظرفیت و توان استفاده کرده و در مسیر بهبود برند بیمه تعاون گام برداشت.
دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران افزود: با حفظ اعتماد مشتریان، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای، می توان جذب منابع را بهبود بخشید و سطح کیفی رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش داد.
سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در ادامه ضمن گفتگو با کارکنان و کسب اطلاع از فرایندهای صدور، کارشناسی و پرداخت خسارت با مراجعین نیز گفتمان کرده و از نظرات آنان آگاه شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.