• امروز : چهارشنبه - ۳ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تأمین مالی زنجیره تولید صدور «سپاس کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان توسعه بنگاه‌های تولیدی و تعاونی‌های روستایی با حمایت بانک توسعه تعاون برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

6

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه شهرک راه آهن

  • کد خبر : 3108
  • 04 آذر 1399 - 14:06
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه شهرک راه آهن

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه شهرک راه آهن، مشتری مداری را رمز پویایی و ماندگاری هر سازمان دانست و بر لزوم رعایت حداکثری حقوق مشتریان بانک تاکید کرد.

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه شهرک راه آهن، مشتری مداری را رمز پویایی و ماندگاری هر سازمان دانست و بر لزوم رعایت حداکثری حقوق مشتریان بانک تاکید کرد.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در این بازدید سرزده ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه برای تحقق اهداف بانک، بر جلب رضایت حداکثری مشتریان تاکید کرد.کریمی با اشاره به اهمیت جذب مشتریان در فضای رقابتی موجود گفت: کارکنان بانک روزانه با عموم مردم در تعامل هستند و تصویری که از بانک و کیفیت خدمات آن در ذهن مشتریان نقش می بندد حاصل رفتار و نحوه برخورد کارکنان با مشتری در برخورد اول است و انتظار می رود همکاران شعب، نماینده و معرف شایسته بانک در زمینه ارتباط با مشتری باشند.وی افزود: ارتباط مستمر و عاطفی با مشتریان جدید و قدیم مهمترین رکن شیوه های نوین بازاریابی است که علاوه بر نگهداشت مشتریان قدیم، موجب گسترش تبلیغات چهره به چهره و ترویج برند بانک و جذب منابع می‌شود.مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همدلی کارکنان و هم افزایی تلاش های ستاد و شعبه تصریح کرد: تلاش‌های تمامی همکاران ستاد مرکزی در راستای تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست های شعب است تا همکاران شعب بتوانند با اطمینان خاطر در سریعترین زمان ممکن انتظارات مشتریان را برآورده کنند و این ارتباط با هدف ایجاد رضایت حداکثری در مشتریان باید بیش از پیش تقویت شود.گفتنی است، کارکنان شعبه شهرک راه آهن در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده برای تحقق شاخص های عملیاتی به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در زمینه پیشبرد امور شعبه پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.