• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

بازدید دکتررضوانی از شعب استان مازندران بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 86245
  • 12 اسفند 1402 - 15:16
بازدید دکتررضوانی از شعب استان مازندران بیمه تجارت‌نو

دکتر رضوانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید به عمل آوردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفه‌ای و تلاشگر را بزرگترین سرمایه یک سازمان خواند و بر راهکارهای راهبردی لازم برای بهبود و توسعه خدمات بیمه‌ای تاکید داشت.

دکتر رضوانی «انجام عملیات بیمه‌گری سودآور» را مهمترین راهبرد شرکت دانست و با اشاره به این که بیمه تجارت‌نو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز می‌کند افزود: اصول مشتری مداری نیز رکنیست که همه کارکنان باید بر این امر مهم پایبند بوده و نسبت به ارتقای خدمات و پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل محترم بیمه تجارت‌نو به عنوان یک رهبر مشتاق و پویا، با کارکنان شعب گفت‌وگو کرده و راهکارهای جدید را برای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پیشنهاد داد.

این اقدام نشان از تلاش‌های جدی و مستمر این شرکت برای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای در سطح استان‌ها و افزایش اعتماد مشتریان به آن است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=86245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.